Khamis, 9 Januari 2014

LAGI PENGHINAAN TERUK DARI KAFIR TERHADAP KITA ORANG ISLAM!! PAS TAK MARAH KOT!!

sebagai orang Islam, kita sekarang dah dibangsatkan oleh kafir-kafir radikal yang terlampau biadab terhadap agama kita, bila kita perjuangkan hak kang, mereka kata mana dia hak asasi, kamon la beb, makin lama makin teruk dah keadaan bumi Malaysia ni, hal agama dah di kotak katik macam sepak binatang dah kita ni kena,

cecuba korang tengok gambar ini, kurang ajar tahap bangsat ni...


ps: to much brother, kesabaran umat Islam ada had ni, kita diam dan diam, arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

22 ulasan:

  1. agaknya untuk sajian LGE dengan pemimpin parti yg tak mau makan ayam dengan najib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah kah kah kah kah... yang kata rela makan BABI dengan LGE tu ke?? Keminih tul...

      Padam
  2. Inilah golongan yang telah berjaya di tarbiyahkan oleh tok guru nik aziz dan tok guru haji hadi, pengikut Allah tapi ahlil kitab

    BalasPadam
  3. Kita semua tak bertelor..

    BalasPadam
  4. apa masalah? di nk makan babi dia punya hal la . dia nk cakap dan baca apa pun dia punya hal la. apa yng kamu nk sibuk sebar sebar gambar dan menghasut orang islam lain kenapa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. hei gila !!! kami nak cakap apa, kami punya hal la...kami nak sebar-sebar gambar, kami punya hal la.....kau apehal????????? nak marah-marah orang...lu langsi lu mati maaaaa !!

      Padam
    2. tu geng rba kasi komen, pencuci tegar taik karpal sinki... makan babi lagi pandai macam BABI ooo...

      Padam
  5. gua rasa darah diaorang ni halal kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah lama halal, panglima, hulubalang dan pendekar umno tengah tunggu lampu hijau dari jenderal perang najib razak.M

      Padam
    2. Mungkin peristiwa 13 mei akan berulang jika provokasi seperti ini terlampau dan kerajaan tidak ambil tindakan serius.

      Padam
    3. 10:37..bagus juga jika peristiwa 13 mei berulang,boleh melayu sembelih semua cina kapir yang ada.

      Padam
    4. kalau berlaku 13 mei bukan sahaja cina kiasu akan kene sembelih, bapak dajjal kat malaysia ni pun turut kene sembelih sama. Melainkan bapak dajjal aka peliwat tu lari dulu ke kedutaan turki, yang tu tak boleh buat ape2 dah... muahahahaha

      Padam
  6. salin dan tampal9 Januari 2014 9:43 PTG

    http://greenboc.blogspot.com/2014/01/astaghfirullah-rupa-rupa-ada-bukti.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah golongan nak jatuhkan institusi raja camnilah, gaya pas, bila terpalit hal2 yang begini, mereka ulang tayang isu raja, dah tau lama dah pesen pas ni, kemaruk kafir sangat, ceh

      Padam
    2. Yang dok berguling depan kereta sultan sambil pegang bendera Palestin puak mana?? Depan Karpal sinki sanggup jadi tukang cuci taik lagi.... muahahahahaha

      Padam
  7. Rba memang dapat duit bila boleh menjatuhkan islam dan melayu di malaysia.... Itu yg menggila tuu masing2....

    BalasPadam
  8. Kepada JUAK JUAK PAS .. BILA LAGI ANDA NAK BERJUANG .. DEMO GULING GULING ATAS JALAN RAYA .. DEMO DEPAN SOGO .. DATARAN MERDEKA .. ini tak GUNA..
    **** CUBA KUMPUL JUAK JUAK PAS UNTUK BERDEMO .. UNTUK MENEGAKKAN HUKUM HUDUD .... FIL SABILILLAH ..

    BalasPadam
  9. salin dan tampal10 Januari 2014 6:53 PG

    Sekolah Cina Lagi

    Kamalanathan ke SJKC di Perak, Muhyiddin ke SJKC di KL. Apo yang poyo bonar SJKC ni sampai tak sudah-sudah pemimpin BN nak ambik hati Cino?!

    Wee Ka Siong tu ado ko jago adab dan hati Melayu?

    Mak-bapak yang hantar anak ke SJKC, 90% undi DAP walaupun mereka MCA-Gerakan-PPP.

    SJKC duit tontong Cina semuanya adalah pengundi TEGAR dan TOTOK DAP!

    Banyak sekolah kebangsaan dan sekolah agama daif, elok pergi lawat masa ini.

    Strategi 'bunuh' UNDI masih dilakukan oleh BN. Kerajaan Persekutuan Malaysia diterajui BN ialah Kerajaan paling baik dalam dunia, tapi rakyat khasnya populasi yang ditipu oleh Anwar Ibrahim sejak 20 tahun lalu masih
    kufur nikmat.

    Banyak sekolah kebangsaan dan sekolah agama daif, elok pergi lawat masa ini.

    MCA-Gerakan perlu buktikan bahawa kalian sanggup berikan 10,000 buah syarikat anda yang bersaiz Modal Berbayar RM1 juta untuk diterajui oleh umat Melayu yang boleh mengkayakan Cina-Melayu dan Melayu-Cina.

    Selagi tiada langkah itu, maknanya hanya kelentong UMNO sajo hingga tercemar PETRONAS dan FELDA. Yang akan datang "kalau tak silap" BSN, Bank Rakyat, TH, AgroBank, MRCB...Carilah yang mana ada syer Khazanah Nasional, mungkin akan terlelong kerana 1 Malaysia kot?!


    Siapa cerdik dan siapa paling bijaksana?!

    BalasPadam
  10. Watch "BASMALAH-DR ASRI-HENTIKAN POLITI SELAK KAIN" on YouTube

    http://www.youtube.com/watch?v=k3JK_GiiY4M&feature=youtube_gdata_player




    Umno/pas, rentikan ler politik selak kain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak tengok ke? aku skip je ade la... muahahahahaha

      Padam
  11. Bila POLITIK SELAK KAIN DIAMALKAN .. TERBUKA HABIS APA YANG DISIMPAN SELAMA KINI ..BAK SKIM ..MLM..

    BalasPadam
  12. salin dan tampal10 Januari 2014 4:26 PTG

    Bangsa Melayu akan pupus?

    Tajuk ini sekadar mengulas titah ucapan baginda Raja Muda Perak ketika melancarkan buku The Malays karya Proffessor Milner.

    Ramai yang tidak tahu, bukan semua bangsa berjaya mengekalkan kewujudannya. Ada - malah banyak juga - bangsa yang pupus sama sekali dimuka bumi ini kerana gagal bersaing dengan bangsa yang lebih maju. Jika masih wujud pun, umpama kata perpatah Melayu: "Hidup segan mati tak mau."

    Lebih kurang 100 ribu tahun dahulu, bumi ini didiami oleh species Homo Sapiens yang dinamakan oleh antropologi sebagai Neanderthal. Mereka menghuni Eropah sebelum manusia moden berhijrah ke sana. Mereka adalah homo sapiens yang sangat asas: boleh bertutur tetapi komunikasi mereka seperti kanak-kanak berusia 5 tahun, kemahiran mereka memburu dengan senjata asas, tidak mempunyai imaginasi yang tinggi tetapi pemburu yang praktikal.

    Tidak berapa lama kemudian, muncul cabang dari homo sapiens juga yang dinamakan Cro-Magnon - iaitu nenek moyang manusia moden. Cro-magnon mempunyai daya saing yang lebih tinggi, boleh berkomunikasi lebih baik dari neanderthal, mempunyai imaginasi yang tinggi, boleh mencipta teknologi lebih tinggi. Akhirnya, neanderthal telah pupus sama sekali dari mukabumi ini kerana gagal bersaing.

    Bangsa Melayu bukan tidak pernah mempunyai sejarah hampir kepada kepupusan mereka sebagai entiti politik. Sriwijaya merupakan sebuah kuasa Melayu yang mengawal lalulintas selat Melaka. Empayar ini menemui keruntuhannya apabila Raja Chola dari India menyerang Sriwijaya. Ketika itu, Empayar Majapahit mula bangkit sebagai kuasa kelautan yang baru. Mereka menguasai selat Melaka dan menguasai bekas-bekas empayar Sriwijaya.

    Parameswara merupakan keturunan Sriwijaya yang mana nenekmoyangnya merupakan penguasa 'de jure' selat Melaka. Baginda mengikari penguasa de facto iaitu iparnya sendiri Ratu Majapahit. Majapahit yang juga sudah diambang kepupusannya, mengumpul sisa-sisa kekuatannya, menghantar angkatan laut bagi meghukum keingkaran Parameswara.

    Baginda melarikan diri ke Temasik, yang mana sebuah peninggalan jajahan Sriwijaya. Pada masa yang sama, Rama Kamheng dari Siam juga ingin meluaskan empayarnya di Semenanjung Tanah Melayu. Parameswara terhimpit. Begitu juga dengan survival bangsa Melayu sebagai political entity.

    Majapahit menyerang Parameswara di Temasik, sebuah pulau pada pandangan baginda boleh dijadikan natural entreport, jauh sebelum Stamford Riffles mengenalpastinya. Kerana kekurangan kekuatan tentera memaksa baginda ke sebuah negeri yang baginda namai MELAKA. Maka bermula sebuah empayar kerajaan Melayu Melaka yang amat gilang gemilang.

    Pada zaman globalisasi ini, Melayu lagi sekali menghadapi cabaran untuk bukan hanya mengekalkan kewujudannya, malah untuk menjadi kuat, bertamadun dan dominan. Bagaimana? Marilah kita sama-sama fikirkan.

    BalasPadam