Khamis, 23 Januari 2014

LEPAS GIAT MARA, KALI INI TABIKA KEMAS PULAK MEREKA SURUH KOSONGKAN!! AMACAM?

meloncat-loncat girang cacai pr bila mendengar pengkhabaran ini, mana taknya, apa saja yang ada entiti umno dan bn, kita luputkan terus, dah tersebar isu giat mara di selayang baru-baru ini sehingga terkujat mb selangor si khalid gagap.

kali ini kiasu-kiasu dap memulakan episod ranapkan terus pusat pembelajaran yang ada kaitan dengan bn. amacam bro? suka? melayu-melayu jumud dan urban akan cakap, tadika kemas tak bagus untuk kanak-kanak kerana mereka mengajar anak-anak duniawi semata-mata dan ia ada kaitan dengan rosmah!! pui..


1. Belum pun reda dengan kes penutupan Pusat Giat Mara di Selangor oleh Kerajaan Selangor, satu lagi arahan dikeluarkan oleh Pentadbiran Kerajaan Keadilan untuk DAP di Selangor.

2. Arahan Pengosongan dan Penutupan sebuah Tadika Kemas menunjukkan apa jua kaitan untuk memajukan pendidikan orang-orang Melayu mula digasak dan dihimpit oleh Kerajaan ini.

3. Surat ini dikeluarkan oleh Penghulu yang dilantik oleh Kerajaan Keadilan untuk DAP Negeri Selangor.  
4. Nampaknya belang Kerajaan Tunggangan DAP di Selangor mula menunjukkan belang selepas 2 penggal memerintah. Adakah kerana politik mereka, kanak-kanak tadika menjadi mangsa?

5. Berbeza dengan Kerajaan Barisan Nasional di negeri-negeri yang diperintah mereka, mereka tidak ada niat untuk menutup Tadika-tadika PASTI di bawah kelolaan PAS!

SUMBER KLIK SINI

ps: makin dihenyak dengan cara pakatan rakyat, dendam kesumat terhadap bn sampai pusat pembelajaran yang ada kaitan dengan bn/melayu/umno semua di tarah, teringat masa zaman pas memerintah terengganu, yang aniaya tadika dan itu telah membangkitkan kebencian rakyat terengganu terhadap pas!! so bro lu suka? chantekkk!!

13 ulasan:

  1. Bagi saya memang elok dia orang buat macam tu...sebab melayu sekarang ini dah patut terima balasan atas perbuatan mereka yang kufur nikmat...dan lebih banyak jadi "ANJING" yang pandai "MENYALAK".. Sikit sikit menyalak, sikit sikit menyalak, tetapi bila cina ke India ke baling batu saja lari lintang pukang. dan terus diam menikus.....itu lah gambaran melayu hari ni..Maaf ya, ini bukan Auta tetapi Fakta...Fikir fikir la sendiri.

    BalasPadam
  2. Padan muka melayu PKR & PAS..... !

    BalasPadam
    Balasan
    1. diaorang tak padan muka bro, diaorang lagi suka, dah2 melayu umno, wah kemain gelak guling2

      Padam
    2. padan muka melayu malaysia.
      harap je ramai, tapi penakut!
      melayu dah sibuk fikir dunia dan takut mati,

      Padam
  3. tepat spt kata Tanpa Nama di atas....sokong
    TAK SABAR nak tunggu UiTM dikerjakan baiDAPigs bersama2 PAS n PKR
    dlm UiTM tu pun berlambak budak2 yg TAK SEDAR dek untung
    cepat la biaDAPigs kerjakan UiTM hendaknya.
    aku yakin MAJORITI rakyat Selangor n budak2 pembangkang dlm UiTM tak sabar2 UiTM diHANCURkan

    BalasPadam
  4. kerajaan BN negeri boleh buat apa yg kerajaan pr buat,ambil semua tanah pajakan dan batalkan semua perjanjian yg bersangkutan dengan dapig dan suku sakatnya,tutup sekolah yg tak ada mengikut system pelajaran kebangsaan,tapi adakah kerajaan BN akan buat?.

    BalasPadam
  5. ni semua keje umno la main sukati bagi tanah ka, rampas tanah org ka lepastu bagi projek buat tadika. bila dah tak memerintah baru lah kantoi tu tanah sapa. selangor paling maju sejak PR pegang. harapkan umno korang makan kangkung je lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha....tanah sapa yg UMNO RAMPAS???.....UMNO buat kelab malam ka...pusat urut ka...kedai judi ka....kilang arak ka?

      apa pulak yg PR buat utk membuatkan Selangor PALING MAJU???.....ni mesti baru dtg dr negeri Tok Guru ni....kan..kan...kan...tu yg terkejut gila bila pertama kali sampai Selangor....ko ingat bwh UMNO dulu Selangor mcm Kelantan???....chaitt

      Padam
    2. Selangor paling maju sejak PR pegang??? Kah kah kah kah kah... geli telinga mendengarnya. Kalau hebat sangat la kerajaan PR tu, kenapa Kelantan masih di takuk lama?? Ramai penduduk Kelantan terpaksa berhijrah ke negeri lain, lepas tu buat perangai gedebe je bila berjumpa kaum mereka di mana-mana...

      Padam
  6. Hentikanlah perbalahan ssesama Melayu. Bila UMNO dan PAS nak adakan Muzakarah? Bila UMNO dan PAS akan laksanakan undang-undang hudud? duduk semeja dan berbincang. Penghalang utama kerajaan Perpaduan adalah Anwar. Dia akan cari jalan mcm mana pun untuk memastikan UMNO dan PAS tiada Muzakarah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak muzakarah dengan pas?
      Mai tengok video ni...

      Watch "Lakonan Debat UMNO-PAS tajaan BN_1" on YouTube

      http://www.youtube.com/watch?v=R-xaIqH2kO0&feature=youtube_gdata_player


      Tengok hingga habis, kemudian ta'wil sendiri..

      Padam
    2. video lama, sebelum berdebat kene la berlatih dulu. Apa masalahnya??

      Padam
  7. kejam dan zalim kerajaan PR ni. Mengulangi kezaliman yang pernah dilakukan oleh kerajaan PASik di Terengganu pada tahun 2000, menghalau dan mengunci tadika tempat murid belajar. Pernah dengar tadika PASTI diarah tutup operasi di negeri perintahan BN tak? Memang dasar zalim mereka ni...

    BalasPadam