Ahad, 26 Januari 2014

mana pergi kegarangan p kamalanathan berkenaan isu murid didenda makan rumput?

wah senyum lebar nampak timbalan menteri pelajaran ni?

ingat lagi tak isu guru besar pristana masa bulan puasa tahun lepas? wah dia punya garang mengalahkan singa lapar, belum apa-apa dah marah kemain dengan isu tu, wah wah.. 

dia jadi hero konon isu ni, sebab guru besar tu berbangsa melayu kot?

lepas tu isu korban di padang sekolah, erm tak salah dia ni juga secara pantas mengeluarkan stament yang konon dia timbalan menteri pelajaran dia boleh arahkan apa saja, wah wah... kemain kau ye.. nak jadi hero juga sebab isu ni berkaitan orang melayu dan Islam?, cepat je melenting..

dengar tu sound tepet dari dia, amacam? 

terpalit lagi isu di sekolah lagi, kali ini sekolah jenis kebangsaan cina di sungkai, perak, cikgu kiasu mendenda anak murid berbangsa melayu memakan rumput dan suruh memakai loceng serta mengatakan mereka lembu, makin panas setelah mak bapa murid yang kena denda tu tak puas hati lagi, mengarahkan guru tersebut di pindahkan atau tindakan tatatertib di kenakan, melampau bai, makan rumput, cuba kena kat anak lu, takpun yang buat tu cikgu melayu, agak-agak lu orang lah, apa akan jadi? ADAKAH AKAN SELESAI DENGAN HANYA MEMINTA MAAF? KADUK DAH NAIK JUNGJUNG, BANGSA KITA DAH TAK TERBELA KE APA? yang jadi hairan, mana pergi suara timbalan menteri pelajaran p kamalanathan? apasal kau mentikus pasal isu ni? sebab guru tu kiasu? ini kah cara kamu buat kerja, hal berkaitan orang melayu dan Islam melenting kemain, tapi isu ni lagi berat, sadis, kurang ajar dan biadab, senyap nampak?

2 orang murid yang didenda memakan rumput dan dipakaikan loceng dileher serta dipanggil lembu! AKU NAK PEMBELAAN TERHADAP 2 ORANG MURID NI, BUKAN HANYA MINTA MAAF LEPAS TU SETTLE!!

ps: KEMENTERIAN PELAJARAN HARUS BERTINDAK!! ITU JE!! AKU BERANI KATA, PEMIMPIN MELAYU DEKAT MALAYSIA NI JUGA SEMUANYA TELURNYA DAH KENA KEMAM DENGAN KIASU, PENGECUT, AKU RINDU DENGAN PEMERINTAHAN TUN MAHATHIR YANG GARANG DAN TEGAS!! 

9 ulasan:

  1. Mahathir cakapnya sikit tapi amat berbisa sebab dia itu UlarMamak, Janganlah harapkan Manusia lain pun jadi cam itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.




      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.





      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.

      Padam
  2. Saya sokong Guru yg buat murid2 makan rumput, kerana pandangan jauh guru tersebut kerana tak mustahil suatu hari Malaysia tak ada makanan selain rumput.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KESIAN, jadi ko pun boleh la mula ajak keluarga ko makan rumput sebagai makanan utama setiap hari ye... berlatih dari sekarang sebelum malaysia ni takde makanan lain selain dari rumput je...

      Padam
  3. Lim kit siang cakap banyak tapi tong kosong. Dia bolo macam limbu. Limbu bolo punya kominis rasis

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  5. TIMB MENTERI PELAJARAN (TAMIL) DAH BISU SEBAB DAH KENA PENUMBUK TEMPOHHARI.........

    INI SEMUA JENIS PEMIMPIN JENIS ULAR.................PILIH BULU BILA NAK AMBIL TINDAKAN....................

    BalasPadam
  6. jangan ditukar cikgu tu,
    biarlah dia terus mengajar di sekolah itu,
    tapi cikgu tu kena lah makan rumput,
    macam yang budak tu kena makan,
    kena gantung loceng kat leher dia.

    BalasPadam
  7. LOAN OFFER
    Kami menawarkan pinjaman adalah Organisasi hukum yang diciptakan untuk membantu orang yang membutuhkan bantuan,
    sebagai bantuan keuangan. Jadi jika Anda mengalami Kesulitan keuangan atau
    Anda berada dalam kekacauan keuangan, dan Anda perlu dana untuk memulai bisnis Anda sendiri,
    atau Anda membutuhkan pinjaman untuk melunasi utang atau membayar tagihan Anda, mulai
    bisnis yang baik,
    atau mengalami kesulitan mendapatkan pinjaman dari bank lokal, hubungi kami
    hari ini melalui
    Email: perryclenmentloan@gmail.com
    Jadi jangan biarkan kesempatan ini berlalu.
    Saya Bagi pikiran yang serius dan Tuhan takut People.
    PINJAMAN APLIKASI FORMULIR:
    Nama: ...............................
     
    Alamat: ...........................

    Sandi: ...........................
     
    Negara: ...........................

    Pekerjaan: .........................

    Meminta .............................

    Tujuan pinjaman ........................

    Durasi ............................

    Penghasilan Bulanan ......................

    Telepon: ...................
    Silahkan kembali ke kami melalui email kami
    Email: perryclementloan@gmail.com

    BalasPadam