Ahad, 19 Januari 2014

melayu pulau pinang sudah memberontak? sendiri mau ingatlah kiasu!!

melayu ada sabarnya, melayu ada baiknya, bila mana kesabaran ada had dan kesabaran ada level, maka berdentumlah nusantara, wahai kiasu-kiasu biadab, belajarlah di kau dengan sejarah lampau, tanya kepada datuk nenek kau wahai kiasu, jangan di buat perangai sial tuk nenek korang dulu sampai tahap kesabaran orang melayu dah sampai meluap-luap, wahai kiasu, jangan kau anggap bilamana penjilat-penjilat melayu pr yang anda banggakan mempertahankan kamu, kamu boleh suka hati mak bapak kamu buat suka hati sampai anggap orang melayu dah macam sampah dan najis!! biadab!!

ini terjadi di pulau pinang sekarang, apakah itu kiasu mahukan? setelah sekian lama kita hidup bermasyarakat yang makmur, sekian lama kita hidup dalam perpaduan, bangsat biadab punya kiasu memulakan ini semua, di bantu pulak manusia melayu bodoh penganut agama pr yang sekolah tak habis!!

SARANG TEBUAN JANGAN DI JOLOK, API YANG MARAK JANGAN DI SIMBAH DENGAN MINYAK, AMARAH YANG MELUAP JANGAN DI LEMPAR DENGAN KEJIAN!! INGATLAH, PERPADUAN SESAMA KITA DAH LAMA TERJALIN DAN SEBELUM INI TAK PERNAH BERLAKU HAL-HAL BEGINI, SEBAB APA, YA SEBAB KIASU BASTARD... MELAMPAUI BATAS!! BANGKAI!!









Bantahan hari ini adalah rentetan daripada demo yang diadakan kelmarin di Bandar Sunway Seberang Jaya.
Sememangnya melayu memang bodoh & penakut! Itulah pandang puak mata sepet ini..baik dari pakatan atau pun di pro BN..melayu kesemuanya hanyalah alat dan tunggangan demi kepuasan puak mata sepet ini. Anda lihat bagaimana rusuhan Bersih..Yang merusuh dan merosakkan harta benda awam adalah melayu.. Yang membiayai segala perbelanjaan dan juga tukang hasut tak nampak muka..

Anda pernah nampak Guan Eng atau Kit Siang terkena gas pemedih mata? Anda pernah nampak mana mana pemimpin cina diheret kedalam black maria kerana turun berdemo… tak ada beb..99% melayu belacan jer beb..

Nah..cina yang sumbat kankung kedalam patung mulut pemimpin melayu sekarang ini dah lakukan provokasi dan naikkan kemarahan orang ramai… Apabila ramai melayu belacan marah..mereka ini akan dituduh sebagai rasis,bodoh dan juga anjing..
Sama juga kes agar seorang guru diarahkan buang tudung dan diancam nyawanya..Banyak lagi isu yang begitu menyakitkan hati orang orang melayu… Mereka mereka ini kesemuanya diam.. Diam bukan bererti takut..diam bukan bererti setuju..Bodohkah? Penakutkah?

BACA SETERUSNYA DISINI KLIK

ps: pm najib di hina lagi ahad petang tadi ni, di boo oleh hadirin yang ramai di kalangan orang cina!! apakah sebenarnya kiasu ini mahu? tak sedar lagi kebiadaban kiasu wahai melayu-melayu urban dan melayu jumud?

4 ulasan:

  1. Pikirla cara supaya cina2 bangsat ni di halau dari malaysia........banyak sangat menyalak die...makin lama makin sakit telinga ni.....die menyalak pastu lari....bila kena pukul minta simpati mcm die x besalah.....lu mmg bangsat la cina.....negara china pun x mau china malaysia..........usulkan tukar malaysia kepada tanah melayu balik...berikan semula kuasa raja2....cina maju sebab org melayu yg bnyak beli,guna ,barang2 yg depa jual....tpi depa makan tuk bangsa depa ja...pas dah pegang ekonomi mula nak ambil politik...kenapalah ada melayu buta dalm pkr..............kesian sungguh....sebab smua duk kat kwasan melayu...cubala membesar kat kawasan cina mcm penang....bru sedar apa cina buat...mcm na cina layan melayu islam kat penang....

    BalasPadam
  2. najib diina.
    kenapa najib tak pukul gendang cina lagi.
    macam mana melayu nak bela najib.
    sebab najib tak suka pada orang melayu.
    cuba fikir kenapa najib dina?
    tun M dulu cina suka sangat pada dia.
    kenapa?

    BalasPadam
  3. DS Ah Jib Gor kena BOOOOO tu perkara biasa.....aku YAKIN, PM kita berhati WAJA, TERBUKA, WASATIYYAH, PEMAAF......aku juga YAKIN, PM kita SGT SUKA akan keadaan sedemikian....diBOOOO menunjukkan beliau seorang yg amat diSAYANGi oleh kaum yg amat beliau CINTAI......kita sepatutnya ucapkan TAHNIAH pd PM sebab dpt sambutan yg menggalakkan.

    bg aku PM kitapun TAK HINGIN n memandang HINA pd org2 Melayu yg terHEGEH2 nak demo aman KONOnya pertahankan dia....sayang dia...love dia....sbb semua kena tahu, HATI PM kita hanya ada pada Cinabeng biaDAPigs....lg biaDAP, lg PM suka....tak caya???.....SEJARAH dah byk kali ulang tayang....lagipun kena BOOOOOO takkan menJEJASkan kedaulatan Malaysia seperti Lahad Datu.

    BOOOOOO......I LOVE PM...heh....TAK LAYAK utk diperTAHANkan, dialah pembantu menyemarakkan lg masalah peninggalan Tun Abdullah.....org Melayu tak perlu HINA DIRI emperTAHANkan org yg pandang JIJIK pd umat Melayu sendiri

    BalasPadam
  4. Contoh bughah yang malan kangkung murah

    BalasPadam