Jumaat, 31 Januari 2014

[MISTERI] PENTAGON GAJI 5,000 AHLI SIHIR?

PENGGUNAAN AHLI SIHIR UNTUK KUASA BUKAN CERITA KOSONG, TETAPI PADA ZAMAN INI IANYA DIGUNAKAN UNTUK MENGAWAL KESELURUHAN PERKARA, DARI HIBURAN, MAKANAN, PENTADBIRAN, FESYEN, SAINS DAN MACAM-MACAM LAGI. DI DUNIA INI MANUSIA KUFFAR TAHU, MEREKA HEBAT HANYA DI DUNIA SAHAJA, DI ALAM SATU LAGI (AKHIRAT) MEREKA TIDAK MENDAPAT KEUNTUNGAN.

TAKKAN KITA TAK PERASAN, APA SAJA YANG DI EKSPORT OLEH AMERIKA IANYA DI ANGGAP TERBAEK, HEBAT, TIADA CACAT CELA, IQ MEREKA HEBAT, MACAM-MACAM KITA PUJIKAN... BETUL?


PENTAGON GAJI 5,000 AHLI SIHIR

Dikatakan di tingkat lima bangunan Pentagon, ibupejabat Kementerian Pertahanan Amerika Syarikat, terdapat lebih 5,000 ahli dan tukang sihir yang diambil bertugas oleh pemerintah negara itu. Mereka terdiri dari pelbagai bangsa dari seluruh pelusuk dunia serta mahir dalam segala bidang ilmu hitam atau witchcraft. Setiap produk makanan dan minuman, lagu, CD, wayang gambar, buku, baju, seluar dan bermacam-macam produk akan disihirkan terlebih dahulu sebelum dilepaskan ke pasaran. Ini adalah satu bentuk hipnosis dan daya tarikan bagi melariskan produk termasuk juga agenda ilmu hitam kumpulan penyembah setan.

Melayu dimomokkan dengan bermacam-macam fitnah dan sangka buruk terhadap ilmu Melayu yang berteraskan ketuhanan dan ajaran tauhid. Ini adalah satu dakyah supaya bangsa Melayu meninggalkan senjata sulit dan ampuh mereka dan mendedahkan anak-anak bangsa kepada ilmu hitam kaum kafir. Amalkan mantera-mantera Melayu untuk pertahanan diri dan keluarga!

sumber fb
ps: ilmu sihir telah digunakan dari dulu lagi, semuanya untuk kuasa duniawi.

7 ulasan:

  1. Jangan ingat orang amerika saja yang pandai guna sihir.
    Orang melayu pon lagi pandai.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.








      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.













      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.

      Padam
  2. ayat 2 AlQuran itulah sebagai senjata org2 mukmin. Mari sama2 tingkatkan taqwa sebelum 2 keadaan tiba 1. Roh meninggalkan jasad 2. Matahari terbit di barat (tambahan pula sekarang fenomena polar shift - moving fast).

    BalasPadam
  3. Cuba buat kajian dan penyelidikan, mana lah kita tahu mungkin 5000 tukang sihir itu adalah orang melayu?
    Cu

    BalasPadam
  4. sumber dari facebook? wow. tepat sungguh info ini.

    BalasPadam
  5. Tukang sihir melayu masuk ijn.

    BalasPadam
  6. Tukang santau dan tuju-tuju digajikan sekali le? Kalau camtu dah tak payah pakai drone.

    BalasPadam