Jumaat, 24 Januari 2014

nurul izzah dikatakan bercerai? bullshit@sembang kencang!

dalam kepanasan isu jepun, atromen, doreamon malah selipar jepun pun terpopular kerana mr bang non, seronok hal jepun di taji kiri dan kanan sampai cai jilat kangkung tak dapat nak kata apa, terpaksa divert isu sebab nak cover kes bang non, dengan hal sham ketot buat hal bako bendera jepun, hah dah dah, terbongkar pulak yang anak si bang non nak bercerai, paling best katanya dia yang nak ceraikan laki dia, macam harem.. tak senang duduk cai bang non nak cover up isu jepun, dah terpalit isu anak dia pulak, muahaha...

isu perbalahan azmin dan mb khalid ibrahim semakin menjadi buah mulut sampai berdemolah penyokong azmin tidak puas hati dengan cara tak profesional khalid gagap yang dikatakan punca azmin ali dipecat. bergolak sampai gugur rambut bang non kau, pas buat derk demi menjaga imej supaya tak terjebak dengan masalah pkr dan hal peribadi nurul izzah dan kes bang non, semua play safe, garu telo la, dap lagilah, gelak beso sebab ini anuar manyak hansap kata mereka, kah kah kah..

REALITI, TANG MEREKA KENA MEREKA MERAH PADAM MARAH, SAMPAI ADA YANG UGUT MACAM-MACAM DEKAT CYTRO BN, TAPI TANG MEREKA DOK HINA SAMPAI LEBAM DS NAJIB DAN ROSMAH, WAHH, KIRA TU DIBOLEHKAN, BARU DEMOKRASI!! POOODAHHH


hehe.. cover masalah dalam stress.. 

ada juga nak ambil kesempatan, hah sultan melaka dah main peranan dah kah kah kah kah


ayuh kita hentam, jangan tak hentam

dah kangkung dengan nurul izzah kena pada tempatnya beb, kah kah kah..

23 ulasan:

  1. kah kah kah..wa sayang lu sultan melaka......nak tergolek waa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hari langsungnya nanti,menu jamuan utamanya kangkung goreng belacan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Padam
    2. kasi cicah sama air kunyit buatan nuar berahim...

      Padam
  2. Sultan Melaka iras Sam Ketot tu? molek benar lah!

    BalasPadam
  3. nak bercerai ke
    nak jadi apa ke,
    itu dia punya pasal,
    yg penting pM dah turunkan harga kankung.
    maka lah kangkung kerana ia dah turun harga.
    kita kena puji pM kita kena jadi orang yang tahu kenang budi. n

    BalasPadam
  4. Semangkuk sayur kangkung yang tak boleh blah tu.....jangan pulak ada adun PKR yang pi hidang semangkuk sayur kangkung, konon nan perli tok najib...sekali Ijah pulak yang lempar kat muka....

    Moral of the story...jangan buat orang nanti kena kat kita balik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kangkung belacan satu!
      belacan kasi lebih!

      Padam
    2. jangan lupa air kunyit cap nuar brahim juga tau. Cicah sedap tu... khas untuk anjing pr je..

      Kah kah kah kah kah kah

      Padam
  5. Download tuanku Soultan melake. Patek macai PR gembira seadanya. Yehuuu Nuar reksakse bakal PM. Hip hip hore!!!!!

    BalasPadam
  6. Kangkung belacan kat kampong senibong meang best.
    banyak kangkung nya lebih.
    belacan nya banyak,
    dulu memang mahal,
    sekarang tidak lagi..
    tq pM.

    BalasPadam
  7. minah ni nak bercerai ada libatkan duit rakyat ke?

    Jangan lupa berterima kasih kerana PM dah turnkan harga kangkung


    wakakakakakakakkakaka............masih nak tunggu pengumman penurunan harga paku pakis di pasaran.. tak sabar nak ucap terima kasih kat PM

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro.
      aku dengar,
      pucuk turi,
      pucuk labu,
      daun meranti,
      pucuk ubi,
      pucuk manis,
      ulam raja...
      semua nak turun harga.
      sekali terima kasih buat pM,
      kesayangan kita.

      Padam
    2. alhamdullilah, ada juga yang turun harga. Aku dengar pulak, punai2 pemimpin pr ni naik tak pernah turun. Bukan setakat punai, hutan lebat terkangkang pun naik kainnya. Hebat pemimpin pr ni eh.

      Oh ye, kat negeri pr semua benda dah turun termasuk gaji MB, speaker, timb speaker, exco, cukai tanah, cukai perniagaan. Betul ke apa aku dengar tu...

      Padam
    3. orang macam ni lah yg umno suka.
      tengok komen pon dah tahu dah ini memang totok umno?
      mencarut,
      maki,
      sebut benda lucah,
      memang ini zikir mereka.

      Padam
    4. mencarut?? rilek la anjing pr, N.Ajis pun kata tuhan dia mencarut. Apa salahnya mencarut, N.ajis dah halalkan... bahasa aku takde la sampai boleh buat novel macam Shahnon Ahmad tu... ada tulis perkataan puk*m*k ko tak?? takde kan???... terguris pula anjing sekor ni...

      Padam
    5. nik aziz mencarut,
      engkau pon mencarut,
      shanon ahmad memaki,
      engkau pon nak memaki jugak,

      timbang-timbang lah sendiri...

      Padam
    6. eh , salah ke mencarut dan memaki ni?? Dua-dua tu orang besar dan tempat rujukan anjing pr macam ko jugak....

      Padam
  8. Cara masak kangkung belacan.

    Bahan-bahan ( Semangkuk besar )

    1 ikat kangkung segar
    2 ulas bawang merah*
    1 ulas bawang putih*
    1 tangkai cili merah(nak pedas,bubuh la cili padi ikut citarasa)*
    Segenggam ikan bilis/udang kering*
    1 sudu makan(atau lebih) belacan*
    Garam dan perasa(ajinomoto) secukup rasa
    Minyak masak secukupnya untuk menumis

    Cara-cara

    Potong kangkung mengikut citarasa
    Bersihkan dan toskan.
    Bahan2 yg bertanda * ditumbuk hingga hampir lumat
    Bila minyak sudah panas,tumis bhn2 yg dah ditumbuk tadi dan kacau hingga naik bau atau sedikit kekuningan..Masukkan garam dan perasa. Kacau jap then masukkan kangkung.Gaul rata dan kacau sehingga masak(jgn terlampau masak,x sedap plak) Bagi yg suka berkuah tu,leh bubuh sedikit air dan bila kuah dah mendidih padamkan api..Hidangkan segera dengan nasi panas..! (hepp!org dlm pantang takleh mkn kangkung,org tua2 ckp takut sejukkk)huhuu.. :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. macam ada tak cukup bahan je ni... o ye, air kunyit cap nuar berahim takde la. Patut la tak umpphhh menu ni..

      Padam
    2. Ada jugak yang terguris hati nya dengan resepi yang aku sebut ini.
      Maaf ye

      Padam
    3. tak terguris pun, aku cuma nak tambah perisa supaya menu tak sedap ko tu jadi bertambah sedap. Salah ke??

      Padam
    4. perisa yang kau tambah tu khas engkau dan ahli keluarga engkau sahaja...selalu ke buat macam tu?
      Pandai lah mak kau cari perisa tu....

      Padam
    5. Aku tak suka nuar berahim, jadi air kunyit cap nuar berahim bukan kegemaran aku dan keluarga aku. Lain la anjing pr macam ko yang suka melalak kat sini, kata-kata nuar berahim tu umpama pedoman, jadi air kunyit nuar berahim tu umpama holy water untuk anjing-anjing pr juga la... takkan marah kot... rileks la wahai anjing pr...

      Padam