Selasa, 28 Januari 2014

sekadar bertanya? apa sudah jadi?

bincangkan!!

ps: :)

13 ulasan:

  1. Saya akan undi Tok Guru!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.





      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.




      Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HK 4D KAMIS 30 JANUARI 2014 DENGAN ANGKA 9084 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub “KI JAYA” Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda.

      Padam
  2. Saya suka tok guru, sebab boleh mengampunkan dosa kalu terlanjur....

    BalasPadam
    Balasan
    1. maaf...tok guru bukan paderi yg boleh kawtim dgn tuhan.... kalau ko kristian, boleh la jumpa paderi, suruh paderi tu kawtim ngan tuhan...bayar la sikit kat paderi tu.....upah penat....!!!

      Padam
  3. Saya tak undi sbb tu bukan kawasan saya.

    BalasPadam
  4. saya suka makan kangkung, jadi saya undi Parti Kangkung Rakyat (PKR) .. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kah kah kah kah kah... Parti Kangkungkan Rakyat... memang cukup kena dengan anwar ketua kaki kangkang tu...

      Padam
  5. puak2 lembu PAS akan terpinga2..apakah ini semua mimpi atau konspirasi UMNO.. kah..kah..kah.. partu ajaran sesat tok guru nik naijisy.. kutuk maki hina caci UMNO setahap langit..last2 apa menda yg PAS dpt? xubah spt anjing kurap.. bodoh bahlol!

    BalasPadam
  6. Apa nak buat, tahaluf siyasi, kena taat amirul / khalifatul pakatan. Wala' bro wala'.

    BalasPadam
  7. gasaklah depa nak tergolek dog ke apa.....yg aku risaukan DS Ah Jib Gor nak kawtim baik punya dgn AI.....isu ni lg besaq dr PAS merengek nak jawatan MB Selangor sbb GAJI BESAQ dr PM.

    apa nak buat dgn PM kita yg sorang ni??.....babipun boleh kena sawan babi tau, anjingpun boleh kena sakit anjing gila, pontanak tgh terbangpun boleh jatuh ke tanah dgr brita ni.....betul la kata Azmin n KJ, skrg tgh GILA

    BalasPadam
  8. AKU TAK UNDI!! SEBAB INI SEMUA KONSPIRASI UMNO!!! KAH KAH KAH

    BalasPadam
  9. Yang dikejar hanya dunia..akhirat di ketepikan..mana slogan "rakyat" dan "islam"

    BalasPadam
  10. Baguslah pkr/pas berbalah, umno boleh tepuk tangan.

    BalasPadam