Ahad, 5 Januari 2014

sekarang di selangor, kafir selamba kitai sultan, orang melayu ketab gigi takut!!!

apa nak hairan, sekarang kuasa melayu diambang jahanam, selangor adalah pusatnya, melayu dah mula kena sepak terajang, tidak siapa diantara orang-orang melayu yang ingin bersatu kerana hal paling berat untuk masing-masing pun boleh fikir.

melayu dah diambang kehancuran kerana bertelagah sama sendiri, pak lebai pas, dulu mereka lagi hero dari segala hero, tetapi sekarang merekalah hero kepada kristian, taktikal untuk menunjukkan pas semakin liberal, pakai kopiah, pakai serban, tetapi hal agama Islam mereka biarkan, hah umno kau settlekan lah, kami tak mau ambil tau, sambil pemimpin mereka gelak berdekah-dekah, ya terimalah hakikat wahai melayu, ceritakan kepada anak cucu anda yang melayu dulu adalah bachol, bachol kerana kalimah Allah pun tiada siapa nak ambil peduli mempertahankan, budak-budak muda ramai dah jadi otak bebas, hal-hal begini mereka dah didoktrinkan dengan perkataan hancur umno, benci bangsa sendiri, kita dah bebas minda.

aku tak mampu nak kata apa, sebab hal begini si kafir kiasu bastard dah mula tunjuk taring, sultan mereka langgar, kalimah Allah mereka usik, takda hal, mereka dah ada kuasa penuh dengan bantuan orang-orang melayu liberal yang ramai ini, tingallah kita terkelat-kelat dalam bercerita hal kebenaran, kesian kan bangsa melayu!!

melayu pun layu, terimalah hakikat!!

ramai melayu dah jadi liberal macam ni sebab kita lemah dan lemah, apa nak jadi wahai orang melayu, sedar-sedarlah gamaknya


ramai juga melayu jadi ustaz segera menghalalkan cara demi politik rakus, dendam, keparat dan seangkatan dengannya, demi cita-cita musuh politik di jahanamkan, peduli semua berkaitan kesatuan, MasyaAllah


itulah terjadi zaman ini rakan-rakan, masih kita dilamun mimpi, masih kita dilamun kekenyangan dengan duniawi, malah dengan sikit demi sedikit kita di belasah kiri dan kanan, sedih melihatnya keadaan umat Islam melayu jadi begini!!

Khalifah ‘Umar bin Khathab berkata:

عَنْ الزُّبَيْرِ بْنِ عَدِيٍّ قَالَ: دَخَلْنَا عَلَى أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ فَشَكَوْنَا إِلَيْهِ مَا نَلْقَى مِنَ الْحَجَّاجِ فَقَالَ مَا مِنْ عَامٍ إِلَّا الَّذِي بَعْدَهُ شَرٌّ مِنْهُ حَتَّى تَلْقَوْا رَبَّكُمْ سَمِعْتُ هَذَا مِنْ نَبِيِّكُمْ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ

Dari Az-Zubair bin ‘Adi berkata: Kami berkunjung ke Anas bin Malik, kami mengeluhkan kepadanya perlakuan yang kami terima dari Al-Hajjaj, lalu ia berkata: Setiap tahun terjadi perubahan, dimana tahun sesudahnya lebih buruk daripada tahun sebelumnya, sampai kalian menemui hari kiamat. Aku mendengar ucapan ini dari nabi kalian. (HR. Tirmidzi)

Hadits ini memberikan gambaran yang jelas bahwa secara berangsur-angsur kaum muslimn akan mengalami keadaan semakin buruk sampai hari kiamat. Bahkan Rasulullah saw. juga mengingatkan terjadinya kelangkaan ulama penegak ajaran Nabi saw. secara murni dan muncul ulama-ulama gadungan yang menyebarkan kesesatan di tengah umat Islam.

sumber hadis dari blog klik sini

3 ulasan:

  1. orang2 kafir dah naik kepala pun...dibantu oleh orang2 melayu bodoh yg sanggup menggadai maruah agama dan bangsa demi mendapatkan sedikit keuntungan politik peribadi...ini semua Anwar Aljuburi Laknatullah dan PAS yg jadi puncanya...JAHANAM..!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dahsyat betul muqadimah dia........

      Padam
    2. ada lagi sorang yg buat HAL....tuuuuu DS Ah Jib Gor dgn 10 solusi dia....buka PINTU LUAS2 utk org luar masuk buat kacau dlm rumah sendiri

      Padam