Isnin, 6 Januari 2014

selangor pun bakal tukar cuti hari jumaat dan sabtu!! tahniah!!

hehe, semangat bukan main, mereka lupa siapa abang besar dalam pr, hehe, kasi tonggeng... perangai jibaruk pr biasalah, main sedap rasa bercerita cerita yang rasanya agak tak logik, hehe.. mungkin boleh, kalau buat undi sokongan pun, apakah mb selangor nak bagi, kena ngadap bai dekat abang beso dap, hehe..


ps: hal kalimah Allah seko pak maun dari pr yang dulu merekalah hero dan jaguh dalam hal-hal agama Islam, tetapi sekarang tidak lagi, mereka dah mula dihanyutkan dengan hal kuasa dan duniawi, isu kalimah Allah mereka kata itu tak penting, huh!!

8 ulasan:

  1. Bro ..nanti depa cakp ler..minggu nie aku pakai kalimah Allah ...minggu depan hang pakai...tak payah gado2..... kristian nak lebih sabtu+ahad... melayu bodoh...agama sendiri dipinggirkan

    BalasPadam
  2. kah kah kah kah kah... si ga.. ga..gap tu setuju ke? Mampus kene lesing dengan punaisihat rm1 nanti...

    BalasPadam
  3. Kristian sabah/sarawak boleh pakai.
    Kristian malaysia tidak boleh pakai
    Mana2 kristian malaysia yang nak pakai, pergilah ke sabah/sarawak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kuat n efisien betul RBA Cinabeng Kristian yg bukan KUAT SGT PEGANGAN AGAMAnya berkempen utk SERAHkan Sarawak/Sabah pd Cinabeng biaDAPigs utk buka penempatan baru....maklumlah Singapore n Penang kecik sgt.

      Padam
    2. Kerajaan malaysia kan baik...singapura bagi pada cina, pulau batu putih bagi pada cina, tanah KTM ditanjung pagar pon bagi pada cina, pulau ubin pon dah bagi pada cina dah....pulau pisang cuma tunggu masa je....mana nak jumpa kerajaan yang baik macam nie.

      Padam
    3. hahaha....ada lg satu...Genting Highland n sbb tu Cinabeng2 ni rasa di ANAK TIRIKAN, rasa diTEKAN, TERTINDAS. Sbb terkesima dgn budi pekerti UMNO, maka PAS n PKR BERLUMBA2 sesama sendiri utk beri Cina Pulau pinang, Selangor, Pulau Jerejak, Perak, Kelantan n kini Sabah n Sarawak.

      apa khabar Cinabeng2 sekelian....rasa diTINDAS lg tak kalau dpt tanah2 besar kat Malaysia ni?......Bumi Sabah n Sarawak kalau nak cuba sekali makan UMPAN Cinabeng biaDAPigs yg MELARAT kat Mas ni cuba la pilih.....mungkin lepas ni Merc baru akan dibeli utk rakyat Sabah n Sarawak

      Padam
  4. nak buat macamana penyokong PR busuk punya kaki.....kiranya adun-adun selangor yang lepas tangan tu bersubahat la ye...nak pinda enakmen.....

    Gaji dah naik...takut kecut telok takut jawatan hilang.....apa boleh buat bai...kita tengok sajalah apa jadi kat negeri selangor yang "TERCINTA NI"

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu PILIHAN MAJORITI rakyat Selangor.....bg majoriti Melayu Selangor, PKR, n PAS tu entiti berbeza dgn biaDAPigs...maka kepala hotak depa kata, TAK PA asal Melayu menang.....hahaha....sekarang Melayu menang, CINAbeng biaDAPigs BOS BESAQ....syukurrr Selangor masih aman n dgr kata, SEMUA dah dpt free skrg....Alhamdulillah

      Padam