Sabtu, 18 Januari 2014

walau invite perhimpunan ini dalam 2 hari je, kedatangan amat memuaskan!! belum invite untuk sebulan!!

tahniah melayu pulau pinang!! cai cai melayu setan pr gelakkan katanya ai baru 2 ribu je datang berdemo? gelak mereka sampai tertonggeng guling-guling, tapi takpe, tak salah aku perhimpunan ini dirancang pun dalam 2-3 hari je, bayangkan kalau rancang dalam 1 bulan? aku rasa satu malaya turun. wei cacai kami takmau nak tonjol macam korang dok #gulingkerang# masa malam tahun baru tu, malam tahun baru tu pun perancangan setan cai pr pun sebulan, tapi kedatangan pun baru berapa, tak sampai pun puluh riban pun!!

kita kena stand kekuatan kita, selama mana kita nak sabar? sampai mana kita semua dibiarkan dipijak kepalanya oleh setan-setan kiasu? sebenarnya umno tak tunjuk je kekuatan perhimpunan, kalau betul-betul buat rasanya, mau jadi lain, tetapi pemimpin kami tak mau buat hal-hal macam pr buat, sebab boleh kacau orang lain yang berniaga, bersosial, kami ada otak. cuma 1 jangan hina melampau orang melayu, buruk padahnya, melayu bila bersatu, gegar nusantara dibuatnya, kiasu ingat tu!!

JANGAN KAU ANGGAP UMNO TU SAMPAH WAHAI SETAN-SETAN PR!! KESABARAN ADA HAD!!





gambar sumber dari fb klik sini

ps: salute

14 ulasan:

  1. Melayu UMNO banyak ni je?? Kalau makayu PAS siap berguling, berlakon mati berkali-kali, tunjuk punggung, bergospel, solat tepi longkang, pakai topeng kapir, bercandle virgil lagi. Kurang-kurang yang datang tu kalau tak 100 ribu mesti tak sah punye tau.... itu belum lagi masuk yang datang melompat-lompat atas kereta macam beruk.

    Malu la melayu UMNO banyak ni je...

    BalasPadam
  2. dah macam pembangkang dah.
    berpaket sana sini.
    asyik berhimpun jika kalau tak puas hati.
    dah tiru macam BERSIH dah.
    kan ketua pemuda umno pernah cakap,
    "yang suka berhimpun dijalanan sama macam beruk"

    BalasPadam
  3. Reti juga berhimpun, aku ingatkan pembangkang je yang pandai buat benda ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kurang2 mereka ni tak hijack acara orang lain. Udah la datang berapa ribu je, tapi sebab nak tunjuk kononnya mereka 'hebat', hijack program orang kemudian tulis dalam blog yang datang kononnya beratus ribu. Macam beruk2 yang datang hijack waktu sambutan ambang tahun baru dulu..

      Padam
    2. Apa pon komen nya, persamaan tetap ada.

      Padam
  4. Mengapa mereka berhimpun di p.pinang dan bukannya batu caves?knp puak MIC yg ramai?MP PKR yg hina najib..apsal plak kutuk DAP?..betulke ramai yg kena kencing tak bayar?hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. PGayR tu proksi DApig je. Yang tuan besarnya adalah DAPig, pemimpin PKR tu hanya la anjing belaan je..

      Padam
  5. Masa nak undi menjilat jubur puak ni..kenapa kita nak bela ahjibgor..la ni pun dia masih menjilat puak kafir harbi..

    BalasPadam
  6. kalu nk bantah pun jgn main perkauman...isu kangkung ni takde kene-ngena dgn kaum...semua kaum mkn kangkung...kau nk defend Najib takde masalah...tp jgn cuba hancurkan negara ini dgn permainan perkauman ko org...

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekelumit je yg nak defend DS Ah Jib Gor....yg ribu riban lg sebenarnya TURUN sbb dah tak tahan dgn sifat biaDAP cinabeng biaDAPigs yg MUSNAHkan periuk nasi, LANGGAR kesucian Islam, hina BANGSA MELAYU......tu di Penang, di Selangor apa kejadah Giat Mara ditutup sedangkan selama UMNO/BN memerintah, pusat utk DIDIK umat Melayu ni tak diusikpun....cinabeng n penJILAT baru 2 penggal pegang dah mula tunjuk isyarat LUCAH pd bangsa Melayu.....kau kalau CinaBENG mmg biaDAP puny perangai, tp kalau MELAYU aku minta2 cucu cicit kau tak kencing atas kubur kau nanti sekiranya CinaBENG dpt perintah Tanah Melayu ni.

      MELAYU bersuara RASIS, PERKAUMAN.....cinaBENG biaDAP hak asasi???

      Padam
  7. Kalau banyak sangat demo yang hancur adalah perniagaan DAP....kedai banyak tutup...risiko kena musnah...kerosakan harta benda.....sebab tu diaorang guna anjing PAS dan PKR.......buat kacau...

    BalasPadam
  8. Syabas UMNO Penang.. moga kebangkitan Melayu Islam bermula di Penang. Hujah dn ayat2 pemimpin Melayu Penang lebih tegas dan tajam kritikan dr UMNO negeri lain. Plg xguna Melayu Kelantan..

    Perhimpunan terpaksan digunakan krn ukuran persepsi skrg memenangi Rejim Pakatan Haram krn demo. Kenapa Najin dihina dihalalkan macai..tp bila UMNO berjay abuat perhimpunan macai ni susah xsenang duduk..

    Sybas Dato Naina.. kasi Cina rasa pulak cmna bisnes boleh jalan dgn cara huru hara.. macai PAS msti xsenang duduk...cina ni mcm anjinglah..klu anjing menyalak kita lari anking tu lg sakan menyalak.tp klu dia menyalak kita lawan dgn kejar dia.. lari lah.pengecut...

    Tanpa Nami 8.13.. apesal lu nk jd sgt hati kaum yg suka hina kaum lain?
    ini tk guna punya org..klu kaum lainm hina Melayu, hina Islam ooo boleh je.. tp klu kita lawan balik lu nk salahkan kita?

    klu dh tahu semua kaum makan kangkung kenapa Cinababi pegi hina Najib??
    apa salah Najib ckp kangkung murah?? bahlol laah macai!

    gi mamposlah.. pencacai!

    BalasPadam
  9. buatlah...jangan dah terantuk baru terngadah sudah...

    BalasPadam
  10. nak buat takpe, tp jgn PERANGAI mcm BERUK JIJIK melompat2 atas kereta sb yg korang tentang kerajaan negeri KAPIR HARBI yg biaDAP.

    cuma aku RISAU kalau2 DS Ah Jib Gor pikir himpunan ni utk DEFEND dia semata2 n MAJORITI org Melayu SETUJU apa yg dia buat SEKARANG.....maklumlah PM kita skrg ni pantang dipuji...tangkap leleh nanti.....PEMANDU tanpa perasa, PMO suapkan lagi KEMBANG nnt jadinya...heh

    BalasPadam