Khamis, 16 Januari 2014

YE LAH MEREKA BUAT SEMUANYA BETUL!! YE LAH!!

bila di lihat cara berpolitik pas ni, guna agama cukup tera, meleleh air liur dengar, menonong sambil garu kepala.. ya sheikh betul tu!!

tapi realiti nasib orang Islam tidak langsung mereka bela!!


ini bukan soal propaganda, ini soal maruah kamu yang kamu selamba izinkan kristian guna kalimah Allah di selangor, kamu kata ok je, maksudnya pas ni ikut kehendak dap ke kehendak parti? hehe..

bercakap sentiasa nak hebat, tapi realiti hampeh aja golongan pak lebai pas kuyyup ni, patut kuatkan kuasa Islam ni idak melemahkan kuasa Islam, demi cita-cita kerusi empuk putrajaya, ape pun tak bleh lah.

11 ulasan:

  1. Dia kata syiah imamiah tak sesat.
    Ada sape sape ust depa boleh ulas ?
    Pandangan dia, dia kate pandangan Islam, dia yg kate dikatenya ulama' ulama' Ahli Sunnah Wal Jamaah punya pendirian, bior betul, tok ni.

    BalasPadam
  2. Berkata Ali bin Abi Talib, Akan datang di suatu masa di mana Islam itu hanya akan tinggal namanya saja, agama hanya bentuk saja, Al-Quran hanya dijadikan bacaan saja, mereka mendirikan masjid, sedangkan masjid itu sunyi dari zikir menyebut Asma Allah. ORANG-ORANG YANG PALING BURUK PADA ZAMAN ITU IALAH PARA ULAMA, DARI MEREKA AKAN TIMBUL FITNAH DAN FITNAH ITU AKAN KEMBALI KEPADA MEREKA JUGA. DAN KESEMUA YANG TERSEBUT ADALAH TANDA-TANDA HARI KIAMAT."

    http://jalanakhirat.wordpress.com/2010/07/01/tanda-kiamat-kecil-dan-besar-2/

    BalasPadam
    Balasan
    1. ulama dah tak boleh percaya.
      nak rujuk hal agama pada siapa?

      Padam
  3. Najib bacul

    Najib dayus

    Najib pondan

    Najib lembik bapok tak tegas

    Gagal memerangi pemberontak nasrani

    Gagal membenteras pelampau cina dap komunis samarata

    Gagal menangkap subversif pas kopiah khawarij barua dap

    Gagal mendakwa pengkhianat anwar homosex kj marina mujahid murtad liberal

    Gagal menaikkan sosio ekonomi melayu cina gak yg kaya

    Gagal menutup sekolah cina the source of evil rasist

    SILA LETAK JAWATAN

    SILA LETAK JAWATAN WAHAI NAJIB PONDAN

    BalasPadam
  4. Beras turun, yeaaaa!

    BalasPadam
  5. SINDROM KANGKUNG
    Pergerakan Pemuda Umno Terengganu meminta semua pihak agar segera berhenti mempolitikkan isu sayur kangkung dalam semua saluran media.

    Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh ketuanya, Mohd Johari Abu Bakar, mereka berkata, Pemuda sanggup berdepan dengan sesiapa sahaja untuk mempertahankan pemimpin negara daripada dihina dan dikotak-katikkan.


    "Pergerakan Pemuda Umno negeri ingin memberi amaran agar tidak lagi melakukan penghinaan kepada pemimpin negara atau mereka perlu berdepan dengan Pemuda Umno jika masih berdegil," kata kenyataan itu.



    wakekekekekekekekekekekekekekekekeke...... sampai terpaksa beri amaran. Telur cukup besar ke? atau kecut macam KANGKUNG.


    BalasPadam
  6. BREAKING NEWS ABOUT KANGKUNG

    udah sampai BBC Trending la wei


    Ekoran itu, laman berita antarabangsa BBC telah melaporkan tentang kejadian tersebut dengan tajuk "Berhati-hati apabila bercakap tentang kangkung" melalui BBC Trending.


    Terima Kasih PM
    Terima Kasih BN
    Terima Kasih KANGKUNG

    we love you

    BalasPadam
  7. Syiah ada 3 kumpulan yang besar....syiah zaidiah...syiah ismaliyah dan syiah imammah(syiah di iran sekarang anutan laknatullah khomenei) cuma syiah zaidiyah saja yang mengakui para sahabat nabi dan isteri nabi adalah golongan baik2 belaka...syiah ini banyak di yamen, morocco dan algeria...syiah imammah di iran paling sesat dan kafir...mendusta kan alquran...melaknat dan mengkafir sahabat dan isteri nabi.dan mengamal nikah mutaah..dibolehkan melakukan hubungan sex sesama jenis...yg ni bang non suka dengan syiah....malah malaikat jibrril pun kafir kerana wahyu sepatutnya pada ali....takyyiah dan wilayah adalah rukun islam syiah yang lain hampir sama dengan sunnah....mujahid dalam khutbah di masjid gelugor penang mendakwa beza syiah dan sunnah adalah sangat kecil...apakah yang tertulis diatas suatu perbezaan yang kecil????....mana haron din dan ulamak pas yang lain?...adi awang dan tok guru nik aziz sila nyatakan pendirian mengenai syiah....sdmua jadi setan bisu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak buat apa harap pada ulama pas?
      umno kan ada ramai ulama, tak boleh bertindak ke?
      polis,sakar juga boleh diguna pakai untuk memerangi syiah.
      ajaran qadiyani dah berpuluh tahun bertapak di malaysia, siap ada masjid lagi, kenapa dibiar begitu?

      Padam
  8. Ulamak kangkung psling sial adalah ulamak dalam pas....insyallah allah bayar cash ....apa yang di tuduh dan dikafirkan sejak dulu dah kena kat batsng hidung masing masing......kesian mangsa di memali.....yang hidup dan yang mati dimemali....isteri bercerai berai masa dulu....semua angkara parti pas....menjadi kan islam sebagai alat untuk berkuasa.....usah cakap pasal negara islam dan hudud ini semua untuk ayat perlaris dan pe,bohong semata mata....

    BalasPadam
  9. Ajaran syiah imammah bila kita srbut nama muhammad....orang lain akan sebut salallah alai wasallam.....kalay kita sebut abu bakar, umar usthman atau ali atau aisyah kita akan sambut dengal radiallah hu aan.....tapi dalam syiah imammah bila imam syiah srbut nama abu bakar,umar uthman prngikut syiah akan sambut dengan laknatullah.....mereka sebut terlaknatlah abu bakar/umar berhala besar ummah........gelaran yang diberikan untuk sahabat pun cukup besar perbezaanya apa lagi hal hal yang lain.......pencacai pas buka mata kamu kamu dalam kesesatan yang nyata....insyallah lawan mereka samada dengan pedang atau risalah jihad islam...insyallah syahid....

    BalasPadam