Khamis, 6 Februari 2014

ape cer pkns? ai dah nampak sangat gaduh besar ni antara khalid gagap dengan azmin!!

angin tak de, ribut takde, dah dah, meletup pulak isu pkns memberhentikan pekerja seramai 20 orang tanpa sebab, alasan kontrak di ditamatkan.

hebat tak? gajah sama gajah gaduh, pelanduk mati kena pijak! ini lah dia cara pkr bro, cara pakatan rakyat, kalaulah diaorang perintah negara ini, aku tak pasti berapa ramai penjawat awam akan diberhentikan dengan selamba badak le kot. apa nak heran melayu pr kan bagus, cerdik, seteruk bn, kalau berlainan ideologi sekalipun, tak de pulak sesuka hati berhentikan pekerja macam tu sekali tanpa alasan.. betul tak macai jibrauk?

main kasar dalam pemerintahan, akan terbekaslah hati rakyat, tapi yang hairannya orang melayu pr tak sedar-sedar dalam menjadi macai terhormat kepada parti pelingkup sedunia tu, pkr.

bagi aku, barah kalau dah menjalar sampai ke usus, dia tak leh dah ubat, cuma strategi untuk bang non bertanding kat kajang semua kerana isu ni la kot, gaduh sama sendiri, tapi konon mereka berdua dalam gambar ok, geng, haha.. pooodah la ko azmin dan khalid gagap.. anuar pun pening!! pas pun dah warning tidak sama sekali anuar ibrahim jadi mb ye kah kah kah.. macam kartun lah pr ni, ptuih!!


ps: bila parti kartun, pengikut lagi la macam kartun, seboleh-boleh nak cari isu, sekali isu terpalit dekat diaorang, kah kah kah.. hambek

4 ulasan:

  1. mereka2 yang kene pecat tu atau yang kene ditamatkan kontrak tu dulu pun penyokong kuat Pakatan Rakyat kat Selangor tu, jadi apa la salahnya terima je buah tangan dari pemimpin kesayangan mereka tu sendiri.....PADAN MUKA KORANG MEREKA-MEREKA TU...

    BalasPadam
  2. Itulah kebodohan, dan masih lagi diperbodohkan hingga sekarang....

    BalasPadam
  3. setahu kami di luar ni, pekerja2 kontrak tu wujud krn PKR 'muncul' dlm PKNS maka wajarlah ditamatkan jika tidak memberi impak. mmg kasihan periuk nasi terjejas tapi this the real colour of PKR ! nasib melayu takkan cerah jika PR berkuasa di Pjaya, fikir fikirkan lah segala kontroversi muncul dr puak2 PR. Jika UMNO masih buat dosa padahnya orang melayu yg binasa, bangsa lain bahnkan pendatang asing yg bekerja di Malaysia lah yang sentiasa beruntung fikir fikirkan la

    BalasPadam
  4. bagus lah dia bergaduh, boleh kita tepuk tangan!

    BalasPadam