Selasa, 4 Februari 2014

bila babi di jual ikut suka mak bapak dia je! pas kata itu hak diaorang lah umno!

lokasi di pulau pinang, dulu kes-kes gini tak de, mereka nak makan ke apa ke, buat secara tertutup, ada rasa hormat, sejak dap memerintah, dah di sokong oleh bebal-bebal melayu yang dekat pkr dan pas, ape dehal, ini kan hak asasi.

sikap-sikap kiasu yang saja nak tunjuk, lu tengok la, apa melayu boleh bikin, mereka semua kena beli ma dengan dap, dap is powerfull, pas dengar cakap kita ma.

apakan daya, nasib bangsa di pijak orang, apakan daya bumi bertuah di palit najis kiasu... kesian...



sumber klik sini

10 ulasan:

  1. eh, apa salahnya. penang kan dap punya. dap kan dipimpin pemakan babi. malah, ada sorang pemimpin pas ada sebut, daripada makan ayam dengan umno, baik makan babi dengan dap. melayu islam bangang dalam pas dan pkrpun setuju, kira ok la...

    BalasPadam
  2. Depa mmg suka kot, mkn tak boleh, ambik bau ja la.

    BalasPadam
  3. hahahah kan lebih elok bela babi hidup je biar berkeliaran macam anjing di Penang....bila terasa nak makan kejar je hahahahah

    BalasPadam
  4. Sbenarnya krajaan skrg mmg mngamalkan sstem pmerintahan scara Islam, wlupn nmpak mcm agak sekular tp Islam ttap mjadi priority, dgn Islam kekal sbagai agama rasmi yg mbolehkan kita dkenali sbagai negara Islam yg brmazhab sunnah wal jamaah, pmimpin trtinggi yg mmegang hal mutlak akn undang2 kerajaan kekal ditangan agong atau pn sultan yg smemangnya muslim, smentara hak kafirun juga tpelihara selagi diorag x mlanggar pjanjian tmasuk pjanjian sosial.
    Apa yg tjadi skarag ialah puak kafirun dh mlanggar smua pjanjian dan mletakkan taraf mreka sama taraf dgn HARBI, mungkin mreka nak sangat faham dgn istilah JIHAD FISABILILLAH agknya.

    BalasPadam
  5. kat serdang pun ada gak..jual babi tepi jalan..kibas2 asap babi sampai asap babi tu kena org yg naik moto kat situ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kat klang parade jual babi dalam pasaraya guna kereta tolak , siap tulis non halal lagi , orang islam lalu lalang cium bau daging babi selamba je , dah hilang akal kot

      Padam
  6. Nak buat macam mana .. PENJUANG PARTI ISLAM SEMALAYA DAH BERSETUJU .. LAKSANAKANLAH ..
    KALU DULU 2 MEMANG TAK BOLIH ..
    PAS LEBIH ISLAMIK DARI PARTI 2 LAIN KOT..
    NAMPAK SANGAT HULUBALANG 2 DALAM PAS HANYA BERANI DENGAN UMNO ..
    DENGAN DAP .. BATU P.L.R HILANG TERUS ..

    BalasPadam
  7. Pegi johor, kat ulu tiram...kat situ ada kampong nama nya BAN FOO, kat kampong tu memang port ternak BABI.
    Kampong BAN FOO hanya terletak 20 km je dari johor bahru.
    Lepas tu engkau pegi pasar ulu tiram yang terletak ditengah bandar ulu tiram, masuk je pasar tu...muqadimah di engkau akan jumpa kedai jual daging babi.

    Tak kira lah sapa pon yang perintah, kalau cina ada....apa apa yang bersangkutan dengan babi pasti ada!

    BalasPadam
  8. Kao orang tak pandai cerita rentang babiAku malas cerita nanti nik aziz hj hadi pengsan. Mula cerita dengan nama allah yang maha pengasih maha penyayang, .. babi dulu asal.......hill bukit... zoo. Afrika. Zirafah gajah monyet ular.....hell cancel.. suci. Haveht nothng akikah qurban buat satey kajang finish. End

    BalasPadam