Selasa, 18 Februari 2014

cara pengikut pas menaksubkan pemikiran anak dari kecil lagi!! patutlah ketotokan dasat sangat!!

kadang-kadang politik ini ada baik buruknya, pernah dikatakan politik ini najis dia lagi busuk dari najis manusia, entahlah, mungkin juga ada kebenarannya..

celihat apa kanak-kanak ni tulis!!

biasalah, kalau mak ayahnya politikus, anak apa lagi, didikan tu.. haha..


ps: dunia dunia..

6 ulasan:

  1. Mat iman hakim al malik kamu kawin empat 4 kemudian kamu didik anak cucu kamu dgn islam betul betul dan anak cicik kamu pun kawin 4 ampat dalam 1000 tahun satu dunia jadi islam manusia akan menerokai angkasa raya. Tak payah mati shahid buang itu nik che wan itu aaa bukan cara islam. Tapi aaaa .... manusia suka makan gado gado, selamat datang kedunia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sujud syukur saya ucapkan kepada ALLAH SWT dan saya sekeluarga sangat berterima kasih banyak kepada KI WARA atas bantuannya saya bisa mendapatkan dana ghoib dan alhamdulillah BENAR2 berhasil karna sekarang ini kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya dan semua utang2 saya sudah pada lunas semua,,!!! jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi KI WARA 085242894584 ini lah kisah nyata dari saya…beliau juga memberikan pesugihan,jual tujul,uang ghaib,bulu perindu.ATAU BUKA BLOK KI WARA

      Padam
  2. Cara didik anak yang betul...bagaimana?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan batu minum ayo lumpur ada paham

      Padam
  3. Semalam anak aku ting 5. tidor maghrib sampai isyak dan di gerak adeknye tak bangun jugak dan tak solat maghrib, tiga libas aku bagi, mudah mudahan jadi pengajaran berguna.
    Tu jugak sbb aku tak suka rumah dua tingkat, anak anak kat atas susah nak pantau.

    BalasPadam
  4. Lebai Pas dah kena kasi la bro....tak boleh buat apa pun....dah tak boleh pergi......kalau nak kasi dia garang sikit cuba ebut UMNO ke BN ke....mesti automatik jadi ungka, beruk...malahan menyondol-yondol tergolek terlentang atas jalan pun sanggup....kesian kan ada akal pilih nak jadi macam ni

    BalasPadam