Khamis, 6 Februari 2014

cina rasis ni patut di ajar macam taressa cock!! makin fugima perangai dia!

aku tau, provokasi dari cina komunis ni adalah untuk membara kan kemarahan yang mungkin memberi keuntungan kepada kiasu, sebab apa aku cakap macam tu, contoh, sekiranya mereka memprovokasi dengan cara melampaui batas kepada orang melayu, mungkin ada tindak balas yang agak emosi berlaku, mungkin akan ada diantara orang melayu yang buat perkara diluar jangkaan, dan ini adalah satu modal paling ampuh untuk mereka jadikan satu wave penyebaran fitnah dan yang akan dituduh adalah umno, umno rasis, umno memulakan hal perkauman.. sedangkan siapa yang simbah minyak ke api?

inilah taktik dap beb, tok nenek kita dah beritahu dah perangai dap ni, tapi melayu 20% dalam pakatan tak peduli, mereka sanjung si kapiaq dap ni macam dewataraya, gila betul.. hah sekarang apa jadi? perpaduan mereka kacau dan ganggu, supaya keadaan yang tak tenteram itu menjadi keuntungan mereka di kemudian hari, amacam? takkan tak faham-faham puak-puak radikal dan ekstrimis ini?

walau apa pun memang fugima cina sorang ni, rasanya kena baling telur busuk tepat kat muka dia ni, makin menjadi rasis babi dia ni!! 


dia nak kena bahan macam taressa cock ni, chirakak lu nga kor ming

 lu lagi la rasuah cibek.. banyak mulut punya kiasu bastard



ps: oi pas kau jilat la dap tu, lagilah melayu akan menyampah dengan korang wei.. huh

15 ulasan:

  1. Bagus DAP telanjangkan iblis2 UMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes IC ni cina2 masa PRU13 dah minta maaf kerana mereka silap. Org yg penama IC ni memang anak angkat Cina, nama dia memang nama seperti itu. Jgn fitnah...itu kerja iblis....

      Padam
    2. Kalau tak silap. ini kes yang dulu menjadi sensasi seorang india diambill menjadi anak angkat sejak kecil lagi oleh keluarga cina dan diberi nama keluarga (surname) cina kepadanya. Kalau tak salah ada masuk suratkhabar dulu.

      Padam
    3. memang layak laa orang PAS macam kau jadi hamba DAPigs .. woii fitnah di dah lamaa kantoiii , tak malu kee .. dasar iblis kaki fitnah punya Pakatan !!!

      Padam
  2. Penama ulasan diatas ni sama ada khafir harbi atau kominis kiasu daaaaaaaaa

    BalasPadam
  3. Xpun melayu 20% pr

    BalasPadam
  4. Onani 3:22 PTG tuh Melayu pakatan yg bernilai 5 posen jer ..cina bagi syiling pon dah boleh tergolek sakan terkesima .... xpon mmg keturunan babi yg menyamar jadi Melayu...

    BalasPadam
  5. Bagus melayu sedar Iblis2 DAP....

    PAS ku sayang mesti nak guling-guling lagi demi DAP kan.....apa boleh buat "katak hijau yang diikat kat mercun roket, asbabnya nak kebulan"...kesiaan

    BalasPadam
  6. mari semua terus sokong UMNO demi survival agama Islam dan bangsa Melayu kita. Melayu Islam tidak akan sesekali serahkan tanah air ini untuk di yahudikan oleh bangsa-bangsa kafir dan Melayu kayu yang tidak sedar diri. Wassalam

    BalasPadam
  7. Tak kira UMNO ke PAS ke ,mari kita sama sama tutup mulut cina MCA atau DAP yang hina ISLAM dan MELAYU

    BalasPadam
  8. dah mmg NYATA siapa yg suka menghina KAUM lain..

    Siapa yg mencari pasal.

    Jika mahkamah rakyat HUKUM..

    Jgn salahkan orang lain..

    ia bermula oleh sikap DAPIGS yg membela BABI mcm Theresa Kote ini..

    Perbuatan salah tetap salah..jgn pasal Theresa ini Cina dia dianggap tak berdosa oleh DAPiGS.

    menegur bukan sepatutnya MANGHINA melayu di tanah air sendiri

    BalasPadam
  9. aku ada gak kwn nama cina tapi gelap mcm india sebab bapak dia cina mak dia india.. tu pun salah UMNO ke?

    BalasPadam
  10. Jaga kau Nga Kor Ming ,

    Aku cari sampai lubang cacing.

    Kau PATUT ikut P.BALA....

    BalasPadam
  11. melayu lebih penting dr islam ke..

    BalasPadam
  12. Nga Kor Ming....ko nyorok ler dalam lubang idung babi..baru aku tak carik kau..sebab haram ma

    BalasPadam