Khamis, 13 Februari 2014

heboh! ceramah anuar brahim di kajang orang ciput!

aitt? misteri ni.. bukan ke kalau sekali kumpul 50k tak de hal ke.. uish, tapi bang non boleh kobarkan, walau tak ramai, orang kajang memang sah akan mengundi dia, sebab dia insan anugerah Tuhan yang tiada tolok bandingannya..

tetapi.. apakah semakin bosan dah orang melayu dengan pkr? entah lah, nak cakap lebih-lebih pun, pengundi kajang saja yang dapat memberi jawapan, yang nyata orang cina tak perlu cakap banyak, mereka tetap menyokong dap.. itu fakta...






sumber klik sini

tak yah la layan drama king bang non.. dia mesti menang punya.. bukanlah nak mengalah.. sebab tak leh buat apa dah dengan orang selangor ni.. kena tipu ke, kena kencing ke dengan pr, mereka tetap akan sayang peluk cium dengan pr.. apa nak buat... takdir

13 ulasan:

  1. umno dan BN bukanlah bagus sgt tetapi anwar dan pkr lg hampeh.. apalah nasib org selangor keluar mulut buaya masuk mulut harimau..kah kah

    BalasPadam
  2. TAKDIR sebab ditentukan oleh yang bodoh bodoh senang dipermainkan Anwar SIal...Najib yang kerja kuat siang malam mereka tak hargai. Si main bontot ni yang mereka pilih juga...

    BalasPadam
  3. BUkan masuk mulut Harimaulah...masuk BONTOT Harimau....

    BalasPadam
  4. aku percaya Anwar Gila Kuasa ni pasti menang punya lah .... kan suma nya salah UMNO!!! tak pecaya? korang tengoklah nanti... apa pun yang kita buat, ckap atau tunjuk kat mereka pasal gilanya Anwar ni, mesti mereka pekak dan buta dengan kebenaran!! aku yakin la dia mesti menang punya ....

    BalasPadam
  5. Sistem demokrasi ni... asasnya rakyat zalim berhak dpt pemimpin zalim...

    Pemimpin bodo utk rakyat yg bodo...

    Kalo rakyat sendiri x mau fikir di luar kotak... tak mau ambil kebenaran...mcm ni la jadiknya..

    Angkat peliwat jd pemimpin...

    Kesiann.... kesiann sungguh org kajang dan slgor...

    Kg sagil

    BalasPadam
  6. orang orang melayu yang menyokong pembangkang masih tidak sedar apa yang berlaku. teruk teruk kerajaan melayu masih ingat pada bangsa sendiri, pada ugama islam dan kesultanan melayu, adakah kita begitu yakin sebuah kerajaan yang majoriti pemimpin nya kaum cina akan membela bangsa melayu dan ugama islam. contoh dah ada singapura tetapi orang melayu ni bingai. sokong membuta tuli akai letak kat mane pun tak tau. yang kata perjuangkan islam lagi teruk bukan lagi bingai dan jadi hampeh pun masih tak sedar. ikut je macam lembu kena cucuk hidung. nasib kau lah melayu nanti ada mata kita lihat, ada telinga kita dengar, hidup lah orang melayu seperti melukut ditepi gantang. aku harap aku takda masa benda ni berlaku.

    BalasPadam
  7. Anwar is super king of bontot, rasuah, bisexual, spin etc

    BalasPadam
  8. kutuk la mcm mana pun....cina 1000% solid vote pada PR... mereka bukan kisah pun pemimpin yg tak bermoral.....janji boleh buat bizness macam macam......china doll, rumah urut bersepah sepah kat selangor.....easy money...!!!......melayu selangor yg BAHALOL.....ikut sama....especially lembu lembu PAS & pengamal tegar LGBT....hindu pulak ...MABUK....tak habis habis nak jadi gangster mcm dlm filem tamil......
    BN/UMNO pulak BANGANG terikut ikut rentak PR.....lawan tetap lawan la, BN tak akan bagi laluan mudah la kunun.....tabur duit beratus juta kat cina....ingat cina bodoh ke...????

    BalasPadam
  9. come on la..takkan jumlah kehadiran ni jd penentu...dulu sebelum PRU 13 berapa banyak keping gambar org tak datang ceramah mcm ni blogger tunjukkan, last2 pembangkang still menang...apa cerita? Selangor lagi teruk kalahnya padahal berbulan2 gambar org tak ramai datang dengar program pembangkang korang tunjuk...startegi mcm ni lagi korang nak buat? memang kalah lagi la BN kat kajang tu

    BalasPadam
  10. Orang Selangor menolak BN/Umno bukan sebab PR bagus. Hanya kerana bosan dengan kerenah segelintir pemimpin BN yang lupa diri dan berlagak gah. Mementingkan diri sendiri dan kroni. Walau hanya segelintir saja berperangai begitu tapi PR berjaya mengolah seperti semua pemimpin BN begitu. Menanam sifat benci dan muak. Hasilnya yang menang jadi arang, yang kalah jadi abu...

    BalasPadam
  11. M jib datang pun nampak ramai semua di import..tu benda biasa..bagi boss syok sendiri..sokong bawa rebah akhirnya..itu aja..wpun ceramah nuar sikit dia akan KO kan BN malukan Kerajaan 1 Malaysia yg rakyat tak suka..membuang duit dgn sesuka hati..

    BalasPadam
  12. Hakikat PR adalah sampah...noted!

    BalasPadam
  13. Mana ada orang datang.
    Sebab yang berceramag tu pon bukan orang,
    Mana orang nak datang.

    BalasPadam