Rabu, 12 Februari 2014

ORANG LAIN BUAT BAIK DI FITNAH, MEREKA JELA BETUL SOKMO!! KEPALA BANAMU..

tu lah yang selalu nak bagi tau, pas bila takde isu dan keadaan semasa melihat orang beralih kembali ke umno, mereka gunalah taktik sengal, buat cerita palsu, cerita propa supaya orang percaya..

aku pun rasa hairan kenapalah pas begini rupa perangainya, adakah golongan parasit ini memang berniat nak jatuhkan maruah pas dengan menjaja cerita fitnah? dari harakah, sampai ke page fb nik aziz, dengan selamba jaja cerita fitnah yang rasanya tak patut bagi sebuah parti yang memperjuangkan agama Islam, apa nak jadi.. :)




ps: lantak kome la pas.. semakin jauhla orang melayu dengan kamu.. biarkan, teruskan cara begini i loke.. hehehe

7 ulasan:

  1. Dah dianggapnya yg selain mrk kapir munafik belaka, mk gitu la die. Die je la yg Islam, yg baik, yg suci, buat apa pun tak berdosa, baik belaka, fitnah org pun baik juga.

    BalasPadam
  2. RAMAI USTAZ DAN TAK-TOK GURU YANG TERTIPU DENGAN PARTI PAS. PAS HANYA MEMPERALATKAN ISLAM UNTUK KEPENTINGAN POLITIK. SEKARANG KERJASAMA PAS DENGAN DAP DAN PKR BANYAK MERUGIKAN PAS SENDIRI. SELOGAN NEGARA ISLAM HANYA RETORIK DAN HIPOKRIK SAHAJA. DAP SEMAKIN KURANG AJAR DENGAN MENGHINA ISLAM DAN MENUNTUT PENGGUNAAN KALIMAH ALLAH ADALAH KERANA MEREKA MENDAPAT SOKONGAN DARI PAS. USTAZ DAN TOK-TOK GURU KENA BERMUHASABAH SUPAYA TIDAK DIMURKAI ALLAH. IKUTLAH SUNNAH YANG SEBENAR BUKAN IKUT KEHENDAK PARTI YANG MEMPERALATKAN ISLAM SEPERTI PAS.

    BalasPadam
  3. Pemimpin PAS berkata dalam ceramah bahawa UMNO tidak melaksanakan pemerintahan mengikut Islam. Sebenarnya kerajaan dah lama melaksanakn kehendak Islam dalam pemerintahan. Kerajaan mempunyai maslahat kenapa hukum Islam sepertu Hudud belum dapat dilaksanakan lagi. Bukan menolak terus hukum Allah secara membuta tuli. Cuba mereka yang menyokong PAS bertanya kepada pemimpin mereka sebenarnya mereka ikhlas kah. Atau hanya dendam dan inginkan kuasa. Fikirkanlah. Umat Islam sekarang semakin tercabar, kila umat Islam diMalaysia tidak bersatu tidak mustahil Islam diMalaysia akan terus lemah. Saya kesal kerana apabila ada penceramah cina dan india menghina orang melayu dan Islam yang berlainan parti mereka masih boleh bergelak dan bertepuk tangan. Memalukan dan sungguh tak bermaruah. Peribahasa lama cubit paha kiri paha kanan pun turut merasa sudah tidak boleh dipakai.

    BalasPadam
  4. yang menjadi kehairanan kepada saya kumpulan bawahan pas penyokong mereka. tidak tahu berfikir ke, mana elok mane tidak. kita disuruh berfikir, menilai menggunakan otak sesuatu perkara tu. bukan main sondol je. dah lah yang baik dibuat orang pun tak elok bagi mereka, yang tidak baik dibuat pemimpin mereka pun tak percaya jugak. masyallah ape nak jadi ngan kaum ku.

    BalasPadam
  5. Aku rasa masih ramai ust dan tok tok guru dlm PAS atau yg menyokong PAS baik agama dan ilmunya. Tp yg aku tak faham mengapa bnyk fahaman fahaman salah di kalangan pengikut dan penyokong bahkan sesetgh pimpinan tak ditegur dan diperbetulkan.
    Antara fahaman fahaman yg jelas salah pd pandangan kita ASWAJA,
    Allah swt bersila lendik di atas Arasyh,
    Mengkafirkan dan memunafikkan org org yg tidak melaksanakan hukum Allah swt,
    Allah swt mencarut,
    Allah swt samseng,
    Nabi saw hanya mulia selepas usia 40 tahun,
    Allah swt memilih Nabi saw diantara dua tiga trilion manusia,
    Menyokong dan meredhai Allah swt disyirikkan,
    Ikut serta dlm majlis keagamaan sembah dan tunduk kpd mayat kafir,
    Ikut serta dlm majlis majlis yg ada hidangan arak atau persembahan maksiat.
    Allah swt Maha Tinggi mengatasi segalanya, mengatasi Arasyh, mengatasi sekelian alam, ruang dan masa, tidak tertakluk kpd sesuatu apapun, sila lendik adalah sifat bentuk duduk manusia, bgmn Allah swt disifatkan sedemikian.
    Allah swt Maha Halim, Maha Latif, dan menyuruh menyebut perkataan yg baik baik, mk bgmn Allah swt dikatakan mencarut.
    Allah swt Maha Adil, mk bgmn dikatakan samseng.
    Tidak melaksanakan sesuatu hukum yg wajib tidak bermakna menolak kewajipannya, jika terang dan jelas tanpa sedikit pun dzan seseorg itu menolaknya dan dia seorg yg alim agama barulah dianggap kufur, jika tidak sedemikian mk bgmn mrk mendahului Allah swt dan RasulNya saw menjatuhkan hukum (memandai mandai).

    BalasPadam
  6. Ilmu Allah swt qadim azali, bahkan mengatasi dan melepasi masa, dan masa itu sendiri adalah makhluk, mk adakah Allah swt memilih dan memuliakan NabiNya saw spt yg dinyatakan oleh mursyidul am mrk.
    Mensyirikkan Allah swt adalah sebesar besar kezaliman dan dosa, sekali kali tidak boleh kita redhai apatah lagi menyokongnya, walau pun dilakukan oleh org kafir. Jika tak mampu mendakwahkan mrk, mk diam benci dlm hati selemah lemah iman.
    Majlis majlis maksiat dan ada hidangan haram adalah jelas kita dilarang menyertainya.
    Moga terbuka minda, dan tolaklah ketaksuban dan ego diri dgn ilmu yg benar dr Al Quran dan Hadis yg sahih, dan mohonlah petunjuk hidayah dan bimbingan Allah swt serta mohonlah perlindunganNya dr kesesatan.

    BalasPadam
  7. Muslim.

    Anda berkata: " dan mohonlah petunjuk hidayah dan bimbingan Allah swt serta mohonlah perlindunganNya dr kesesatan."

    Bagaimana yang dikatakan "sesat"?

    BalasPadam