Jumaat, 7 Februari 2014

pendekar melayu menawan bandar batu pahat pada era kekejaman komunis!!


artikel ini bukan untuk menanam kebencian, tetapi mengingatkan, kita di malaysia ini dah hidup aman damai dengan pelbagai bangsa dah lama.. peringatan buat rasis kiasu komunis..

pada pemerintahan komunis selama 2 minggu, mereka membuli orang melayu sehina yang boleh, banyak jadi mangsa, di aniaya, malah ketua kampung serta ustaz-ustaz di bunuh, wanita dirogol, ramai orang melayu dah tak boleh tahan dengan kekejaman mereka.

jadi orang batu pahat dan muar tahu sejarah itu, itulah permulaan kebangkitan orang biasa dan pendekar melayu melanyak komunis, sampai komunis minta nyawa kerana amukan orang melayu, mereka ingat orang melayu ni sampah... mereka lupa, keturunan kita adalah bangsawan dan pahlawan serta hulubalang yang simpan amarahnya...

gambar di atas adalah pendekar dan pejuang melayu yang menawan bandar batu pahat dari kekejaman komunis selama 14 hari bermaharajalela, mereka di gelar selimpang merah!! komunis takut dengan mereka..

tercetusnya tragedi 13 mei 1969 dulu pun adalah kerana kiasu komunis juga.. mereka dalang disegenap sudut dalam rusuhan itu di kuala lumpur, mereka lupa, mereka angkuh..

sekarang baka-baka mereka dah ada kuasa, dengan ada kuasa, dapat mengawal melayu 20% dalam pakatan mereka buat hal lagi, mereka menghina lagi, malah mereka mencaci lagi orang melayu... tetapi golongan melayu 20% lah yang puncanya sampai mereka naik kepala.. jadi buat dap.. jangan lah terlalu angkuh kerana anggap semua orang cina menyokong kamu, kamu kena ingat, semua rakyat malaysia ini cintakan keamanan dan perpaduan, haram jadah apa kamu buat ini semua untuk puaskan cara politik rasis dan chuvenis kamu.. bangkai..

ps: buat melayu-melayu 20% dalam pakatan, sampai satu masa nanti tak reti nak sedar, biarkan cucu dan cicit kamu kencing ke atas pusara kamu.. kerana kebodohan kamu menjadi pertualang bangsa dan agama.. memalukan.. puih.

8 ulasan:

  1. Kalo nak belasah petualang melayu aku vote anwar jd no 1...no 2 rapizi budak auww...

    BalasPadam
  2. Aku org muo bro. Aku tahu sgnt cerita selempang merah. Tahu sangat cerita kiyai salleh. Dato onn tahan kiyai saleh di batu pahat. Dato onn kata jgn bunuh semua cina tinggalkan sikit utk anak bangsa kita paham sapa cina ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku bangsa melayu dan beragama islam.akan aku pertahankan tanah melayu ini hingga titisan darah terakhir. bagi pengkhianat bangsa dan bangsa bangsa yg tak mengenang budi ...awas |

      Padam
  3. pundek la..kalu kiyai salleh tgh puak2 Umno harbi skng..lagi la dia menangis.buat penat dia berlawan je..Umno yg melingkupkan bangsa melayu dan menjual tanah melayu pada Cina..pastu kayakan suku sakat puak2 Umno harbi..

    BalasPadam
  4. pantat lah. puak puak pas dan pkr lah yg menghancurkan apa yang di bina olih umno

    BalasPadam
  5. yang pajakkan tanah di iskandar johor tu sapa?
    tau nak harapkan pulangan je tapi tanah makin hilang
    patutnya orang melayu kena ada selimpang merah balik supaya BN dan PR ni sedar bahasa sikit

    BalasPadam
  6. yang 20% melayu sokong PR tu bodoh sejarah...mana dia tau apa-apa...celik2 dah ada eletrik...air paip...konon liberal sangat tapi tak sedor jadi anjing DAP

    BalasPadam