Khamis, 13 Februari 2014

PR BUAT BOLEH MANJANG, TIME BN HUH.. MAU JADI SAWAN BABI PUAK PR!! PUNDEK!!

pesen macai pr, mereka diam macam kera telur goyang sambil siul-siul buat-buat tak dengar, tapi kalau hal berkaitan bn, diaorang punya saka mengelabah pun muncullah.. macam setan perangai..

ni satu hal, lokasi ni dulu mana ada kena bayar parking pun, sekarang ni je, siapa punya kerja, siapa lagi kerajaan berkebajikan pr la yang sekarang ni asal boleh dibuat duit, apa lagi, kasi henyak la rakyat.. tapi yang dipersalahkan bn juga.. macam jibrauk..

tu la undi lagi, undi lagi pr lagi, apa yang bagusnya pr ni? setakat sembang merapu, cari isu yang tak releven, hanya untuk keuntungan politik dan kantung duit diaorang je, hal rakyat ingat dioarang nak fikir ke bai? kasi tonggeng muntut la.. kah kah kah kah.. pui..
 


kalau kau tanya hal ini kepada macai pr, apa ingat diaorang nak heran.. diaorang jalan sambil siul je, apa nak peduli pun.. kah kah kah.. aku hanya akan baring dan guling bila hal bn je, ada faham, jawapan dari macai pr united.. keh keh keh


LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA LA... cara macai pr bila isu terpalit dekat diaorang.. nate bewok.. kah kah kah

4 ulasan:

  1. La, bagus la kene saman. Dapat la tambah duit rizab kewangan kat Selangor tu. Korang kan bangga sangat bila rizab kewangan negeri bertambah. Nape nak marah pulak. Anggap je la tu duit sedekah, saman= sedekah= pahala=syorga=chinadoll atas katil bersama anwar. Jangan le marah2, nanti cepat kene sakit jantung pulak...

    Muahahahahahaha

    BalasPadam
  2. Apa nk buat..

    Hanya jari yg mampu dgigit lumat..

    BN pn xsmpurna tp x le sburuk pakatan yg mcm nampak smpurna tp penuh dgn taik.

    Bkn stakat kena kencing tp siap tkencet taik ats kepala lu orang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Muahaha..siap terkencet tak tahan tuu...hahaha..plawok2..klu dah cai PR tu ape PR buat semuanya dia kata betul...pemimpin PR ni kan semuanya maksum belake, mana ada kesalahan..sesuci embun pagi lah katekan...hahaha...puiii...

      Padam
  3. Apa nak buat kalau penyokong PR sendiri pun macam setuju aje apa Kerajaan PR buat. Terlalu bencikan UMNO/BN sehinggakan membutakan mata apa sahaja dasar yang amat tidak adil buat rakyat. Jangan jadi sokong yang membawa rebah.

    BalasPadam