Selasa, 4 Februari 2014

STRATEGI NAK TOLAK KUASA SULTAN SELANGOR?


aku perasan pada awal game anuar nak bertanding dalam prk kajang, bukan apa semua ini kerana ada satu strategi yang membolehkan kuasa sultan di jahanamkan oleh mereka-mereka yang cita-citanya nak merepublikkan negara ini.

perasan tak kenapa sejak minggu lepas ada masjid-masjid di selangor yang selepas sembahyang jumaat dah tak dibaca doa untuk sultan? perasan?

perasan tak kenapa dengan tiba-tiba mais dan jais tak membenarkan anuar brahim memberi khutbah dan ceramah di masjid di sekitar kajang? ini akan membangkitkan amarah orang yang anuar brahim dianiaya.

perasan tak kenapa dengan tiba-tiba taressa cock alihkan perhatian video biadab dia masa tahun baru cina?

agenda-agenda perang kotor dah bermula, kali ini caranya lagi licik, cuma pesan aku lah, pemimpin bn kenalah belajar apa itu strategi perang kotor, jangan hanya meeting, makan, meeting, makan, tapi gerak kerja tetap sama, terpaksa ikut game dari pakatan rakyat yang kita tahu mereka adalah bapak segala ilmu perang kotor dalam politik.

prk kajang, buatlah macamana, jangan jadi bodoh piang wahai bn dengan tabur rm berjuta-juta untuk orang cina, percayalah, mereka takkan sama sekali undi kepada bn, mca? hurm, biarkan mereka je buat kerja.. di selangor ni minda benci bn dah semakin membarah, tak leh dah buat apa.

pas, ceh, korang percayalah drama diaorang tu, sekali di sergah, tercabut bulu idung, dengan sukarela jadi balaci terhormat untuk pkr dan dap, gila haram memalukan parti islam yang konon memperjuangkan islam.

ps: gua malas nak cerita lebih-lebih, sebab musuh suka kalau kita yang terbahlol ikut cara diaorang berpolitik.. fugima kau bang non, puih..

5 ulasan:

  1. aku stuju. tapi en najib dan kuncu2nya dlm bn tunduk menikus dgn desakkan mca untuk letak calon cina bertanding. konon mca nk tebus graf merudum sbelum ni..en najib memang tak pernah sedar dr tido, si cina mca tu ada muslihat lain!
    -aku melayu rasis

    BalasPadam
  2. Ada beberapa sebab BN jangan buang masa di Kajang untuk bertanding PRK ini. Dalil2nya berikut:-

    1.Najib akan turun padang berkempen mati2an dan menjanjikan macam bagi menarik sokongan Cina.
    2.Orang Cina sudah 'bakar jambatan' dan tidak akan menyokong BN sampai bila2, walaupun diletakan calon MCA.
    3.Jadi Najib jangan kena tipu sekali lagi.
    4.Orang Cina akan bermati2an memberi sokongan kepada Anuar sebab mereka ada agenda tersirat, dimana Anuar bolih menggugat kedudukan Sultan dan enakmen syriah Selangor,dimana Jais dan Mais memainkan peranan.
    5.Biarkan Anuar membuat kerja di Kajang sebagaimana dikehendaki penggundi disitu supaya kita dapat lihat setakat mana kebolihannya.
    6.Bila tidak ada pertandingan maka duit RM2 juta belanja PRK itu dapat diselamatkan

    BalasPadam
  3. BN berpoltik secara 'lembut' tu sebablah kena pijak dgn pembangkang,tak ada telur..tak serik2 dgn permainan orang cina...

    BalasPadam
  4. sesiapa yang tidak pernah memegang jawatan walaupun hanya didalam mana jua persatuan boleh berkata macam macam tak de telor lah, penakut lah, takut bini lah. kita boleh berkata apa saja jika kita berada diluar. pegang jawatan tengok. yang ada anak sekolah tu sila tawar diri jadi ajk atau yang dipertua pibg masa tu baru tau macam mane nak jaga hati semua pihak. najib ni pm yang terbaik yang kita pernah dapat. masalah nya dengan orang bangsa kita orang melayu. bagi bukti yang nyata dan nampak tak percaya tapi yang bayang bayang tu gak yang kata betul. ala ala cerita p romli pendekar masdur kata ini betul betul tapi dijawab mereka cubaan.................

    BalasPadam
  5. Bangangnye ulasan macai2 bn..

    BalasPadam