Selasa, 11 Februari 2014

taktik dap nak hasut orang cina supaya boikot rumah terbuka tahun baru cina di taiping gagal?

pada zahirnya taktik dap guna taktik menghasut orang cina supaya membenci dan anti dengan pemerintahan bn, sampai buat risalah dan sebarkan kepada penduduk cina di kawasan taiping supaya memboikot majlis rumah terbuka tahun baru cina anjuran bn kurang orang, mungkin ini boleh memalukan bn secara total.

cing cong, sepatah haram aku tah faham da.. hehe..
tetapi mereka terkejut kerana cara macam tu gagal, sebab ingatkan dengan tersebarnya risalah itu, ramailah yang takkan datang, tapi.. hampeh, mencanak orang hadir, pada malam tu. termencarut nga kor ming, hehe..

Kehadiran hampir 10 ribu masyarakat daripada pelbagai kaum memeriahkan sambutan tersebut yang diadakan di Bandar Warisan Taiping.

Turut hadir, Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir; Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz serta Presiden MCA, Datuk Seri Liow Tiong Lai.



wah manyak kelamaian, makan free siapa tak mau ma, apa punya busuk da dap ni, orang mau makan free pun mau kasi halang ka, ini malaysia la bukan negara komunis la thew naseng..

ps: tapi kawan aku ada cakap, eleh cina bro, time free, diaorang lah paling suka, muka tak malu pun takpa, tapi realiti, sokong juga dap, alah, ni semua drama je, tidak ada bukti mengatakan yang orang cina akan menyokong sepenuhnya bn, semua tu drama hantu cina diaorang je, kalau ada pun yang sokong kembali bn berapa % je. 

sumber klik sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan