Khamis, 20 Februari 2014

tanda tanya misteri! eleh asso ni, drama apa pulak dia nak buat?

ceh, pasal video konterversi yang dia cipta, lepas tu ramai orang tak puas hati, memang hansap perangai asso ni, tak reti bahasa, lagi dia naik angkuh bilamana angkatan unit amal pas dengan rela hati menjadi benteng untuk taressa cock dalam menghadapi apa saja tindakan luar jangkaan dari orang yang tak puas hati dengan dia.. wahh keldainya pas.

lagi haru bila pas mempertahankan pula dia dengan rela hati menuduh perkara ini saja dibangkitkan oleh orang yang tak faham maksud parodi, ceh.. pandai nya pas bercakap, tapi aku percaya yang parasit pas je mampu jadi keldai, pas yang asal takkan punya, sebab sekarang ni pun pas dah berpecah.. so korang faham-faham je lah ye.. berbalik dengan taressa cock ni pulak, dia bukan reti nak minta maaf, wahh gila angkuh macam jibrauk.

dah dah pulak dia punya pejabat kena lempar cat, siap ada ayam mati lagi, wah.. manyak silam la ini maciam, tapi menjadi tanda tanya, apakah betul pejabat dia dilempar cat atau dicurah cat? sebab kalau betul lah, terer lah orang yang buat kerja ni, grill pintu dikunci, cat penuh dekat tangga tanpa ada percikan dekat grill dan dinding? keh keh.. lagi satu, kawasan tu bukan sunyi pun, kawasan ramai kaum dia pun, takkan lah tak perasan langsung orang buat kerja melempar cat dengan ayam mati tu? ce ce ce... ini drama apa ni asso? haha.. mau bikin cerita apa pulak ni? mau salah kan siapa ni? mesti nama umno naik kan? ai drama dap ni memang hansap.. pui..

ini kes csi ni wei kah kah kah...

sumber gambar di fb

ps: mungkin mastermind buat kerja ni termencarut dengan sendirinya sebab kantoi, kah kah kah..

9 ulasan:

  1. ok la fine..cat tu leh campak pakai beg plastik..

    tp ayam tu...camana dia masukkan..tgk grill tu berhabuk..takde pun kesan habuk terusik...hmm...hmm...

    kalau pk -ve..dia buat sendiri...kekunun kata org lain buat...diorang kan slalu tuduh BN buat sendiri..then tuduh org lain buat...

    -smh-

    -smh-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sujud syukur saya ucapkan kepada ALLAH SWT dan saya sekeluarga sangat berterima kasih banyak kepada KI WARA atas bantuannya saya bisa mendapatkan dana ghoib dan alhamdulillah BENAR2 berhasil karna sekarang ini kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya dan semua utang2 saya sudah pada lunas semua,,!!! jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan hubungi KI WARA 085242894584 ini lah kisah nyata dari saya…beliau juga memberikan pesugihan,jual tujul,uang ghaib,bulu perindu.ATAU BUKA BLOK KI WARA

      Padam
  2. Lawak bodoh dari asso cinabeng..ingt kan pandai la sgt, tp banggang mcm babi...

    BalasPadam
  3. pakatan rakyat memang terdiri dari mereka yang otak tak seperti manusia. Bodoh, suka menghina orang tanpa peduli pasal diri sendiri, angkuh, gila kuasa dan gila otak, sewel, pendek kata otak mereka ni dh rosak.

    BalasPadam
  4. ok la, kita bersangka baik. Grill tu baru dipasang, sebelum ni mereka salah masuk kod grill dalam microsoft excel. Lepas kene lempar dengan cat merah dengan ayam kiokk, baru mereka tersedar kesilapan tak letak grill, baru dipasang walau dah nampak berhabuk... ni semua salah microsoft excel.. lebih kurang salah BN la tu.....

    Muahahahahaha.....

    BalasPadam
  5. Ingat CSI M'sia bodoh mcm pengikut diaorg ke ?

    BalasPadam
  6. Pengikut dia orang dah trang trang tang pun hangguk jugak....besi......

    BalasPadam
  7. Pusat khidmat ni takde CCTV ke? Bukan parti DAPig ni parti orang Cina yang kaya-raya ke? Ahli biznes cina sekarang ni rata-rata penyokong DAPig. Tipu la pusat khidmat MP Teresa Cock takde CCTV.

    Itu belum masuk duit yang songlap dari tabung DAP. RM40k + RM300k.. kaya tu, nak beli CCTV takde duit.. malu betul punye ah so andartu ni...

    BalasPadam
  8. Ni kena tanya dgn nicky , hadi ,mat sabu, mahpus bean , khalid samad , stopa ali dan unit anal pas..
    mereka ini akan menpertahankan Dap ini sampai nyawa di HALKUM....

    BalasPadam