Khamis, 20 Mac 2014

BEKAS PAKAR STRATEGI PKR TAURAN KATA PKR PARTI PENIPU!

wah, mana boleh kritik pkr macam tu, uish, payah ni nak percaya, bukan ker pkr ni parti paling hebat sepanjang zaman, di alam semesta ini dia no. 1, kehebatan dia menjangkaui kehebatan parti-parti yang wujud dalam muka bumi ini, wah hal parti tupperware pun tak boleh lawan kehebatan parti pkr

uish, mana boleh, tak logik, ini semua mainan malaysia kini untuk menarik pembaca, mana boleh, tak logik.. uis, pkr suci lah wei.. wei wei... tak logik. tipu-tipu.. semua fitnah umno..


Bekas Pengarah Strategi PKR Tuaran, Mohd Fairuz Bandar menasihati pengundi di Kajang dan Balingian agar menolak PKR kerana parti itu hanya tahu menabur janji.

“Dia (PKR) pandai tulis, dia pandai karang apa sahaja, dia boleh karang sampai bulan, sampai langit tetapi sebenarnya dari segi tindakannya, jauh panggang dari api.

"Jadi kepada pengundi Kajang dan Balingian, jangan terpedaya dengan janji-janji palsu PKR ini kerana bagi kita di Tuaran ini sudah merasai betapa peritnya menanggung janji palsu ini," katanya kepada pemberita, di Kota Kinabalu semalam.

Katanya beliau tidak mahu melihat masyarakat di Kajang dan Balingian membuat kesilapan sepertinya- malaysiakini

ps: hanya orang tak berapa cerdik je sokong pkr, betul tak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan