Sabtu, 8 Mac 2014

CUBA FIKIRKAN KENAPA ORANG KUAT DIA SENDIRI TINGGALKAN DIA?

CUBA LAH JAWAB?

KALAU JAWAB PUN MESTI AKAN CAKAP MEREKA INI SEMUA DAH DIBAYAR BERJUTA-JUTA OLEH UMNO.. betul tak?

kalau anda waras, fikirkan, kalau sorang dua ok lagi, ni ramai benar tinggalkan perjuangan dia, apasal? yang ada sekarang macai-macai otak zombie yang kata yes walau tahu kepincangan ketua mereka..

nak jadi bodoh boleh, tapi jangan melantun-lantun sangat, hanya orang gila ikut orang gila.. hehe..


ps: nak rempuh jalanan, hehe kena ingat menteri kdn bukan hisyamuddin tau.. keh keh.. silalah langgar.. melayu 20% yang tak sedar-sedar kena main, poodah..

11 ulasan:

  1. "Maknanya kalau kena tangkap takde makan free lagi la ye....apa makan...makan"....jawab buaya-buaya yang kelaparan si sungai itu...

    "Satu dua tiga lekuk...jantan betina kena ketuk" berlari-lari kancil dia atas buaya itu menyelamatkan diri.

    Siapakan kancil itu?...he.he..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada kah muka2 yg dipaparkan ini kancil ...xkan xada sedikit pun rasa nilai diri pada mereka, adakah semua kerana wang...

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  3. Xsmua orang bole bpikir dgn betol brader, contoh tbaik ialah pnyokong bekas bakal MB Selangor tu.

    BalasPadam
  4. EX PKR LUMUT SAID:

    Orang bijakpandai Pkr dah lama tinggalkan PKR...yang tinggal kini hanya mereka yang ada akal tapi letak kat kepala Lutut.

    BalasPadam
  5. Setuju dengan Tanpa Nama 8 Mac 2014 9:22 PG yang tinggal bersama pkr mereka yang akal nya letak kat lutut,....
    Aku tambah sikit...
    Yang masih setia bersama umno hanya mereka yang bodoh - kata tun mahathir mohd

    BalasPadam
    Balasan
    1. dan nak tambah sikit jugak la..

      Tun Mahathir pun pernah kata, yang sokong PKR ni kebanyakannya yang suka main bontot... macam ketua PKR tu sendiri..

      Padam
  6. Kalau tak.krn PR tu yg kuat penipu UMNO pun dah jd pembangkang di negara ni. Mana pi bijak pandai yg soleh di msia ni. Nape ahli politik yg ada ni tak digemari rakyat

    BalasPadam
  7. dorang semua tinggalkan pkr pasal takut nanti air mani tersumbat 4, 5, 6 cm kedalam lubang jubor le ...

    BalasPadam
  8. Memang menteri KDN bukan lagi Hishamuddin, tapi tongnya sama saja kosong. Banyak isu-isu mencabar Melayu dan Islam gagal ditangani sehingga orang-orang kapir terus naik tocang lebih-lebih lagi dengan bantuan Melayu khianat dan murtad.

    BalasPadam
  9. Orang kafir naik tocang kerana ada melayu yg nersekongkol dgn mereka yg mudah dipermainkan untuk agenda mereka. Kerana ada melayu yg bodoh dan buta kpd bangsa dan menjadi petualang kpd bangsa sendiri. Mereka kuat kerana kita tidak bersatu.

    BalasPadam