Rabu, 19 Mac 2014

GAMBAR YANG PALING TAK PATUT BERLAKU DI PRK KAJANG!

selalu perhatikan suasana, mengapa, apa sebabnya, bukankah mereka kata mereka adalah sehebat dewataraya? bukankah mereka mengatakan mereka pilihan rakyat, sampai bayi pun kalau boleh mengundi, mereka akan mengundi parti mereka... felemek!

aku tertanya juga, bukankah mereka kata, mereka mempunyai pengikut tegar yang sangat ramai, dikatakan ada yang sanggup terjun lombong kalau diarahkan ketua mereka, di mana mereka? di mana mereka semua?

ada juga yang kata merekalah parti paling oooowwsem kerana setiap orang yang mereka ketemui, sampai histeria automatik dibuatnya sekiranya berdepan ketua hebat mereka itu, fulamak..!!! hebat.. hebat.. mengalahkan tiang letrik hebatnya..

tapi kali ini agak malu dibuatnya, mana mereka, mana mereka... huk huk.. sori terbatuk pulak..

sila lihat gambar dibawah ini, ada makan free pun, setakat ini ajer ke yang datang ke?


ps: ni semua pas punya pasal

3 ulasan:

  1. ujang bongong pun turut serta ... sah kena bongong memanjang si ujang tuh...tak pe ujang bongong tu ulur sikit ....asal masyukkk bole sokong PKR....bongong sampai mampos

    BalasPadam
  2. ujang dah nyanyok dah wei..

    BalasPadam
  3. Jangan sangka..walaupun orang datang sikit..pakatan juga yg akan menang..itu taktik je...mcm sebelum ni..

    BalasPadam