Khamis, 20 Mac 2014

GELOMBANG RAKYAT MERISAUKAN PKR DI KAJANG!!

jom lihat gambar-gambar dibawah ini, mungkin pada pekakas pkr, akan kata, ahhhh ini semua dipaksa datang, sebenarnya gelombang nak peluku pkr ni dah dirasakan sejak penamaan calon lagi, agaknya kalaulah anuar letak calon lain selain bini dia, lagilah agaknya..

PROGRAM PENUBUHAN GERAKAN BELIA 4B MALAYSIA DAN SANTAI SEMALAM DI KAJANG

AMACAM?





patutlah bang non buat muka camni...


ps: pkr akan guna last weapon di hari-hari akhir pengundian nanti, aku pernah diberitahu, jentera mereka akan turun buat cara last weapon tu, itu tak pasti, selalunya kat kawasan melayu, selalu camtu.. percayalah, tunggu dan lihat!!

6 ulasan:

  1. Pengundi Hantu akan hilang jika PKR menang di Kajang tapi kalau PKR kalah (bungkus) timbul cerita 40,000 Bangla diimport khas untuk pangkah BN. Lagu lama tetap akan berkumandang. Tak caya tanya Totok PAS Hadi Awang

    BalasPadam
  2. Dulu..gambar macam inilah...orang ramai datang dalam ceramah BN..tapi pakatan juha yg menang ...semua ni hanya nak amik hati je......

    BalasPadam
  3. Sebab ramai Melayu yg masih bahlol!!!

    Masih nak percaya pada Anwar Pendubur Tegar, PAS penghancur Agama dan Bangsa DAP Cina Babi Keling Pariah DAP dan Benggali Baruah DAP!!!!

    BalasPadam
  4. Biorkanlah orang Selangor kan suka hidup susah ala PKR.Aku dah malas nak ambil tahu dah.....

    BalasPadam
  5. Dia orang tetap undi pkr..ramai yg pergi tu pun nak bagi BN rasa selesa je...sebab orang selangor lbih percaya pakatan untuk printah selangor..undi ttap bagi pkr...sama kes macam di kelantan je...undi tetap pada pas..walalupun BN byak bagi m'festo.....

    BalasPadam
  6. Tepat apa yang di teka..sdikit undi melayu kepada bn..pengundi cina kajang solid undi pakatan pkr dap pas..apa lagi boleh bn boleh buat..melayu pecah kepada 3 parti..org selangor dah lupo jasa bn yg meajukan selangor..bila maju..semua berpindah tangan...

    BalasPadam