Khamis, 13 Mac 2014

[GEMPAR] PENIAGA DI SG. SEKAMAT DI ANIAYA? CARA PR PEDAJAL PENIAGA KECIL?

cara pr dalam menyelesaikan masalah, tutup tempat orang meniaga, kalau lokasi baru mereka dapatkan dan sesuai untuk para peniaga ok lagi, cuma alasan tempat berniaga sekarang tidak sesuai katanya, lokasi di sepanjang sekolah sg. sekamat.

banyak kes yang peniaga kecil dianak tiri, malah pernah jadi isu panas tak lama dahulu gerai peniaga di roboh mpkj, gerai dirampas, diharap pr gunakan cara berhemah dalam membuat sesuatu keputusan, bukan apa, yang berniaga tu bukannya orang senang, peniaga kecil je pun, mereka mencari rezeki untuk menampung keluarga, untuk meneruskan hidup di negeri berkebajikan ini (berkebajikan lah sangat!!)

naib ketua pemuda UMNO, saudara azwan bro turun padang mendengar masalah peniaga yang berniaga di lokasi yang akan ditutup oleh mpkj, kawasan sepanjang sekolah sg. sekamat.




antara surat notis arahan oleh mpkj yang mengusarkan para peniaga disana



ps: katanya nak jaga kebajikan rakyat, tetapi nak selesaikan masalah, ambil keputusan yang menyusahkan rakyat, itulah perangai pr, janji yang mereka jaja semuanya palsu dan sembang kencang saja, beringatlah wahai orang kajang, jangan sampai kajang tak dijaga dengan ikhlas oleh pkr.

#kajangmove
#votebn


1 ulasan:

  1. Ni baru kebajikan namanya.. kebajikan untuk peniaga Cina. Peniaga Melayu nak mampus peduli ape..

    BalasPadam