Selasa, 4 Mac 2014

harap mereka yang ada otak fikir! bukan jadi sengal asyik berpolitik 24 jam!! faham?

mereka yang berjanji, mereka yang canang, mereka yang buat derma kilat, mereka yang berimiginasi, tetapi kerana ukhwah sesama Islam, kerana tanggungjawab sesama Islam, kerajaan persekutuan yang melaksanakan projek lebuhraya yang semasa pru lepas, pas yang menjadi hero canangkan projek ini mereka akan laksanakan dengan secepat mungkin, siap angkuh kata, apa ingat takda duit ker nak laksanakan, duit derma dah berkoyan-koyan kutip, masa ceramah bukan main, pukul keliling duit derma thah berapalah hai dapat ye, tapi auditnya tidak ada, agak-agak duit derma lebuhraya dapat kat siapa? hehe..

bersyukurlah, walau dikutuk macam-macam, dihina macam-macam, ds najib tak sekejam macam kamu hina dia dan keluarga dia, kamu hina isteri dia macam kamu pegang semua pahala orang lain... harap totok hijau sedarlah.. politik rakus dan biadab takan bawa kemana-mana... ukhwah juga bagus untuk kita sesama Islam bersatu padu... sedarlah!!


ps: buanglah sifat dendam kesumat sesama Islam.. wahai pas.. amin

5 ulasan:

  1. Itulah berkat tok guru. Rezeki datang dari pelbagai punca. Segala perancancangan tok guru akan menjadi realisasi. Segala yg tok guru sebut akan jadi.

    BalasPadam
  2. berkat tok guru SESAT......pacak tunggul, lepas tu biarkan bertahun tahun....tunggu org lain buat kan.....lepas tu ahlul BAHALOL mengaku itu la berkat tok guru.....ptuihh...!!!

    BalasPadam
  3. Jgn sampai di Mahsyar baru sedar ditipu.

    BalasPadam
  4. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SGP 4D MINGGU 2 MARET 2014 DENGAN ANGKA 8214 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 520 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda

    BalasPadam
  5. Bpk wijaya ni sesat mana plak?

    BalasPadam