Ahad, 16 Mac 2014

KAK WAN JIJAH KATA MALAYSIA GUNA BOMOH UNTUK MENGESAN KEHILANGAN MH370

yelah kak wan jijah oi.. malaysia guna bomoh, almaklumlah bomoh tu leh kesan pesawat, kadang-kadang perangai jibrauk terpacul juga dari mulut seorang isteri anugerah Tuhan ye.. sesedap rasa mengherdik dengan kejadian kehilangan pesawat mh370.

agaknya pesen pakatan rakyat ni suka buat cerita mulut longkang yang rasanya itulah modal paling ooosem untuk melariskan aura corak pembangkang untuk macai buduhnya.

UDAH-UDAH LE TU KAK WAN JIJAH OI.. STOPLAH DENGAN MANJADI BALACI POLITIK SUAMIMU. KERANA KAMU PERLUKAN REHAT, PERLUKAN BERSAMA DENGAN ANAK-ANAK, CUCU DAN SAUDARA MARA. INSAF-INSAFLAH KAK WAN JIJAH OI...



ps: orang kajang, bagilah kak wan jijah ni berehat dengan memberi kemenangan kepada calon bn chew mei fun.. undi anda menentukan kajang diberi khidmat terbaik dari bn, say no tu pkr!!

#kajangmove

1 ulasan:

  1. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus HONGKONG 4D SENIN 10 MARET 2014 DENGAN ANGKA 7765 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda Jangan Lupa Mampir Di blog Ki jaya [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    BalasPadam