Selasa, 4 Mac 2014

kalaulah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno! agak-agak apa akan terjadi?

tu dia, makin taktikal lenggok bahasa seorang anugerah Tuhan! hehe.. pening para keyboard worrior yang mendewata rayakan bang non dok pikir macamana nak spin ni, keh keh..

katalah ayat itu terpacul dari mulut pemimpin umno, mau bersilat pak lobai pas dan penjilat tegar bang non, mau automatik baring atas jalan ni wei, mau ada yang jadi sawan amarah tak keruan! tapi apakan daya ayat tersebut keluar dari seorang insan anugerah Tuhan yang paling ooosem.. hehe.. mereka diam jelah, sambil garu telo.. kah kah.. cam hampes.. ptuih!!


ps: makin merapu gua tengok dia ni

7 ulasan:

  1. Inginkan kuasa politik semua dah terlanjur, Ya Allah tunjuk jalan yang sebenar jalan Mu, ya Allah kepada sahabat saya Anwar Bin Ibrahim

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti TS Shafie Abdullah tunjukan jalan ke Sg Buloh pada Anwar,mungkin baru dia akan insaf.

      Padam
  2. Jesus bermaksud Nabi Isa AS......maksudnya apa ya cecei PAS?

    Jesus kena paku di salib, Jesus adalah jelmaan Tuhan/anak Tuhan/Tuhan/Hantu Suci

    maksudnya Nabi Isa AS tu kena paku di salib, adalah jelmaan Allah/anak Allah/Allah/Hantu Suci....betul tak cecei PAS yg MAKSUM?

    hebat betul Anugerah Tuhan a.k.a Imam Mahdi a.k.a bakal PM Malaysia a.k.a ketua PR atas lantikan SYOK SENDIRI......jilat2 cecei, macai, balaci sekalian, JILAT SAMPAI BERKILAT....sedap ummmph!!!.....muaahahahahahaha

    BalasPadam
  3. YA ALLAH JANGAN BIARKAN SAUDARA SEISLAM "MURTAD" KERANA "MAINAN POLITIK"

    BalasPadam
  4. Ni ucapan dari anugerah tuhan, jangan la korang pertikaikan... nanti tak merasa syorga pork nick pulak....

    BalasPadam
  5. kena buat 'JALAN YANG LURUS' dari rumah anwar ke penjara sungai buluh. biar mudah dan tak tersesat jalan.

    BalasPadam
  6. yay...yay!!!....yay...yay!!!!...clap..clap...clap....AI dpt anugerah baru

    ANUGERAH sebagai NABI MUSA...perrrrggggghhhh.....patutlah cacai PAS tak senang duduk kalau AI dijentik skit.

    pi baca Malaysian Insider atau http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/

    kihkihkih....AI ni semua gelaran dia BOLOT....cuma TARAF TUHAN, malaikat n Nabi Muhammad SAW je belum lagi....bila la gelaran2 berkenaan nak diberi pd AI oleh penTAKSUB2 AI.....cecei PAS apa lagi, tingkatkan taraf AI lagi......Takbirrrr!!!!

    ada terbaca, pemimpin PAS dulu kata undi AI spt menempah bilik neraka....waahhhh dah berapa ramai cecei PAS yg berjaya menempah BILIK NERAKA JAHANNAM tu?.....masing2 berlumba2 tempah bilik neraka ye cecei PAS.....haaa....jilat lg...jilat kasi berkilat....hahahaha

    http://brojinggo.blogspot.com/2012/01/harakah-undi-anwar-ibarat-menempah.html

    BalasPadam