Rabu, 12 Mac 2014

KERANA PAS TAK BANTU! CERAMAH PKR KURANG ORANG

semalam, ceramah anjuran pkr di kajang tetap menjadi persoalan, selalunya kalau hadir berpuluh ribu (kadang-kadang juta), sampai jem jalan dipelusuk bandar dan kampung.

tetapi suram, penamaan calon semalam pun nampak sangat suramnya, apekeheanyer? mungkin pas dah semakin sedar, nak lawan umno pun sampai jadi balaci politik dengan pkr dan dap baik tak payah ye tak!

bila nak orang datang ramai, havoc, padat, himpunan baring, kemain gunakan orang pas, kesimpulannya orang pas yang ramai pun, tetapi pkr dan dap pedajal pas macam ibarat pas tu keldai tunggangan je ye (tapi memang pun)

REALITI ATAU FANTASI?


ps: tidur sama bantal, mimpi lain-lain


#kajangmove
#prayformh370

8 ulasan:

  1. Ini gambar tahun lepas.

    BalasPadam
  2. Dulu Kajang milik dap, pkr rampas bagi kat nuar, kira ok banyak dah tu, sepatutnya UMNO rebutlah peluang ini, letak calon Melayu. Melayu lwn Melayu kalah menang sudah pasti Melayu. Mengapa letak cina? cina sokong BN...untung, cina sokong dap manyak untung..cina sokong mana-mana tala lugi punya...Melayu bolo.

    BalasPadam
  3. penamaan calon buat masa hari bekerja memang la tak ramai.lagipun takde isu sangatpun kat kajang walau sape pun menang tetap juga tak merubah apa2 pun.PR tetap jadi kerajaan dan BN tetap jadi pembangkang dalam dewan rakyat kan.

    BalasPadam
  4. Awie958 bengong...

    BalasPadam
  5. Dia nak menyedapkan diri dia aja.Semua tau kalau sesiapa menang pun keadaan DUN Sgor tidak berubah,tapi kalau PKR kalah malulah,cakap sombong mengunung dan petanda buruk pada PR.

    BalasPadam
  6. Kaki juboq guna gambar 30tahun dulu lagi lah palat.

    BalasPadam
  7. Reformasi bontot kasi

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam