Isnin, 17 Mac 2014

lepas konsert rock, kali ini konsert goyang amoi pulak di kajang!

wah, makin hebat penangan parti suci rakyat malaysia ni beb, kelmarin, konsert rock untuk menarik orang datang ke ceramah mereka, kali ini, lagi trill, lagi ada lenggok baik punya dia atas pentas, amoi seksi tu.. hehe..

pencacai pr selalu menaji umno terutamanya, maksiat dengan umno tidak dapat dibezakan lagi, macam-macam tuduhan mereka buat, sampai sumpah seranah 24 jam terpacul beb dari mulut cai kalau hal umno yang dikaitkan dengan maksiatlah, kroni lah, zalim lah.

tapi apakan daya, kalau parti mereka kena, dah-dah ada pak lebai pulak yang hadir kat majlis macam ni, mereka akan kata.. ohh.. itu tak mengapa, lagipun majlis ini jemputan saja, itu tidak patut diperbesarkan, tapi tulah, cuba bayangkan yang duduk tu orang umno.. mampui

inilah politik malaysia, pembangkang dia kutuk orang boleh, time kita kutuk mereka balik, diaorang emosional.. poodah..


ps: pencacai mungkin akan kata ini diedit oleh cybertrooper umno

#kajangmove
#prayformh370

2 ulasan:

  1. laaaa.....yg menari tu kan MUSLIMAH PAS......dgrnya penyokong kuat PAS.....muaahahahahaha....jgn maraaaa aaaa....:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wakakakaakaa..........Islamik sungguh cara perjuangan PR.

      Padam