Isnin, 17 Mac 2014

ORANG KAJANG PERNAH TAU TAK APA JADI DEKAT PENYOKONG TEGAR DAP INI?

dulu pakcik ni agak popular di alam maya kerana gambarnya menjadi trending masa pru13 yang lepas, kerana dia dan keluarga dia adalah penyokong kuat parti dap, bukan main dia dengan selubung habis bendera dap kat badannya, nampak gembira yang termaksimum, almaklumlah masa tu semangat orang pr nak tawan putrajaya berkobar-kobar.

ramai jugalah orang melayu 20% dalam pakatan yang terlampau taksub dengan parti masing-masing, tapi pakcik ni betul-betul hebat dia punya sokongan terhadap dap, jangan dibuat main beb!

tetapi itu dulu, selepas menjadi seorang totok yang sanggup lakukan apa saja untuk dap tu, sekali parti sanjungan dia juga buat onar dekat dia dan sekeluarga, hah, kan... hehe.. tula takde maknanya menyokong membuta tuli parti pembangkang ni, merosakkan, sampai habis kampung kena gadai, takkan nak salahkan umno pulak kan? bak kata orang sendiri mau ingat, mungkin dikalangan orang melayu dah sedar, dap ini sangat rasist, pkr pulak parti perosak, pas pulak parti pemfitnah, jadi apa yang nak dibanggakan dengan pakatan rakyat ni? lu pikirlah sendiri!!


ps: orang kajang pilihlah bakal pemimpin kamu yang berkhidmat untuk semua, ikhlas dalam menjalankan tugas, bersungguh-sungguh untuk menyelesaikan masalah rakyat..

KITA PILIH CALON BN, CHEW MEI FUN..


7 ulasan:

  1. ni mesti edit nih.....kalau bukan gambar or bideo besi yg diedit, ni mesti org lain yg di make over sebijik pak cik tu.....kalau tak pun ni mesti klon yg mana2 ntah UMNO kutip......lastly, ni mesti kerja UMNO, dia beli Pak Cik tu utk berlakon dianiaya.....berterima ksihlah kepada "Khalifah Umar Abd Aziz".....:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu ni mesti konspirasi UMNO/BN. Pakcik tu mesti dah dibeli dengan beberapa juta... Kan kan kan. Begitulah selalu alasan pecacai Pakatan Haram.

      Padam
  2. Masih menjadi misteri, manakah perginya jam omega ?

    BalasPadam
  3. Jijah sorok dalam sarong tangan dia

    BalasPadam
  4. Mungkin DAP akan cakap, perjanjian untuk memajukan kampung tu di buat sejak zaman UMNO. Skrip "Khalifah Umar Abd Aziz" orang PAS yg selalu kita dengar.

    Pokoknya , Ketua Menteri mempunyai kuasa utk menghalang, kalau dia mahu lah..

    BalasPadam
  5. Kekuatan aura laknat pakatan ialah sekali dia cakap ini salah UMNO 50 tahun dulu semua penyokong akan melopong dan terima tanpa usul periksa walaupun dah digoreng hidup2.

    BalasPadam
  6. LONDON - Para penyiasat kini menyiasat kemungkinan
    pesawat Penerbangan Malaysia (MAS) yang hilang sejak 8
    Mac lalu berjaya melepasi sistem radar beberapa negara
    dan kini berada di sempadan Afghanistan yang merupakan
    kubu kuat pejuang Taliban, lapor akhbar The Independent
    kelmarin.
    Pesawat berkenaan yang hilang ketika dalam penerbangan
    dari Kuala Lumpur, Malaysia menuju ke Beijing, China di
    percayai dilencongkan oleh seseorang yang mahir
    mengendalikan kapal terbang jenis Boeing 777-200
    tersebut.
    Pihak berkuasa Malaysia difahamkan membuat permohonan
    diplomatik bagi menyiasat teori bahawa pesawat yang
    membawa 239 penumpang dan anak kapal tersebut terbang
    ke salah satu kubu kuat Taliban di sempadan Afghanistan
    berhampiran barat laut Pakistan.
    Para pegawai yang terlibat dalam siasatan berkenaan
    memberitahu permohonan diplomatik penuh diminta kerajaan
    Malaysia bagi memastikan kebenaran teori pesawat itu
    diterbangkan ke kawasan tersebut yang tidak dikuasai oleh
    mana-mana kerajaan.
    Sebahagian besar selatan Afghanistan dan barat laut
    Pakistan dikuasai oleh pejuang Taliban.
    Seorang jurucakap MAS berkata, wilayah berkenaan
    melibatkan bidang kuasa tertentu di mana pihak berkuasa
    Malaysia dan Jabatan Penerbangan Awam perlu
    mendapatkan kebenaran.
    "Wilayah ini terletak di Pakistan dan Afghanistan dan kami
    tidak boleh menyiasat dakwaan tersebut tanpa mendapat
    kebenaran daripada kedua-dua negara itu,'' katanya.
    Wilayah tersebut mempunyai pertahanan udara yang ketat
    dan turut mempunyai beberapa pangkalan tentera Amerika
    Syarikat (AS) dan beberapa negara lain.
    Bagi sesebuah pesawat komersial melintasi kawasan itu
    tanpa dikesan radar memerlukan satu peralatan navigasi
    yang canggih selain kemahiran tinggi juruterbang. - Agensi

    P/s: kalsu terdesak sangat, tak psysh sampai macam ni...

    BalasPadam