Ahad, 16 Mac 2014

PKR ANJURKAN KONSERT ROCK UNTUK TARIKAN CERAMAH?

situasi macam ni, kalaulah umno yang anjurkan, agak-agak apa akan jadi agaknya, maka jadi sawan kuntilanak aku rasa macai pr, mungkin ada yang memaki hamun umno mengatakan hah tengoklah betapa yahudinya umno membuat konsert begini untuk majlis begini, malah mungkin mereka mengatakan umno dan hiburan perpisah tiada, malah mungkin hukuman secara serius oleh pakar-pakar agama facebook untuk menghentam umno, betul tak? hehe..

tetapi apakan daya kawan-kawan, konsert ini dianjurkan parti paling suci murni, untuk menarik orang datang ceramah, apa kata orang pas? walau tau mereka mungkin ada yang memboikot prk kajang ini.


ps: orang kajang, lihat lah ye dengan mata hati, carilah pemimpin yang menjaga kebajikan kamu, bukan kerana emosi membenci kamu sanggup menjadi bahan ujian kepada parti paling sempudal dalam dunia ini, pkr. fikirkan

#kajangmove

3 ulasan:

  1. ketika rakyat berduka dan berdoa untuk MH370, PKR bersuka ria anjur konsert rock. Liberalisme dan bebalisme!

    BalasPadam
  2. setakat gambar pegun mana ble jd bukti bhai.....depa tgh beri ceramah agama tu....penuh dgn penghayatan, tu yg gaya mcm tgh nyanyi.....tak baik nak kutuk majlis ILMU.....:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Majlis ilmu. Masa ini bukankah sedang berlangsung satu majlis mendoakan keselamatan semua penumpang dan anak kapal pesawat MH370 di Putrajaya. Kenapa itu tidak dianggap sebagai satu majlis ilmu. Isu ini bukankah ada dalam Malaysiakini. Kenapa tak siasat?

      Padam