Khamis, 6 Mac 2014

teloq busuk piang untuk taressa kok!! amacam wangi tak?

kih kih, mula-mula ingat kena penampar siam, tetapi rupanya di hadiahkan telur busuk, telur busuk yang kalau anda calit kat idung, agak-agak muntah tak? ekeke..

taressa cock ingat dengan ada orang pas, dia selamat dari kemarahan orang melayu, alah pas jadi keldai dap yang bukan leh harap, keh keh.. unit anal diaorang makan gaji buta kot, sian asso taressa tau, nasib telor busuk, kalau dia bagi tai macamana? asso ingat asso, kerana mulut badan binasa, ingat-ingatlah, cukup-cukuplah amalkan politik sialan yang kamu bawa, udah-udah le tu..

 ramai pak tongko dok dengar apa lah yang dicong si asso ni ye.

wangi tak telor ni asso? haha.. kesian..

Ahli Parlimen Seputih, Terasa Kok disalam dengan 'telur busuk' oleh seorang lelaki misteri, dipercayai penyokong Perkasa sejurus selesai ceramah di Padang Taman Cermai di Permatang Pauh, malam tadi.

sumber klik sini

2 ulasan:

  1. Dulu dulu melayu serupa beruk psn jat pokok kelapa. Tcok lu kalau bawah pokok kelapa tengok atas aa nampak . Dulu melayu takda pakai spenda dia oran selotape jee.

    BalasPadam
  2. JANGAN AJOR MELAYU "KURANG AJOR", KAN MEREKA DAH MULA KURANG AJOR. NAK SALAHKAN SIAPA? SENDIRI AJOR, SENDIRI KENA AJOR. BARU PADAN MUKA, KAN?

    BalasPadam