Khamis, 10 April 2014

ADAKAH PAS SEDAR ATAU TIDAK? PENGIKUT DAH BERBULU DAH TU!

maaf rakan pas, fikirlah yang terbaik, udah-udah le tu mengaharap kuasa mutlak dengan si kafir dan si liberal dan peliwat, udah-udah le tu, parti pas kalau bergerak sendiri lagi kuat rasanya, tetapi anwar brahim dah menabur virus keldaisme dekat pemimpin pas, minda dah liberal dan plurarisme (segelintir)

harap kuasa ulama akan diperkuatkan lagi dalam pas, biarlah pas benci sekalipun dengan umno, setahu akulah dekat kelantan umno dan pas tu kawan je, duduk semeja dan kenduri kendara sama-sama tak bergaduh pun, cuma sekarang virus anwarisme dan kiasu dap yang mengajar sesetengah pengikutnya tuli, buta, hanyut dan pekak dengan keadaan kebenaran.

SEDARLAH, KEMBALILAH KE LANDASAN PERJUANGAN KAMU!! PAS... SEDARLAH...




ps: banyak lagi hal-hal yang boleh dilampirkan yang pkr dan dap memang nak mempergunakan sahaja pas.. jadinya.. fikirkanlah maruah bukan kuasa yang sementara!!

4 ulasan:

  1. Dah juak2 korang (peyokong totok pas) jugak yang walaq tak tentu pasal dengal pemimpin depa nak buat macam mana...bila kita tegur sikit melenting, katanya pemimpinnya sedia dikritik, ditegur dan boleh dibawa berunding..berunding abah dia....last2 jadi keldai gak.... dok nak sangat jadi jaguh kampung, menang sorak kampung tergadai..SUDAH2 LA JADI MACAI JUAK PAS oiii...

    P/S: Kot memang korang (juak PAS) suke kot jadi cai n keldai Nuar Jubor n DAPigs...????

    BalasPadam
  2. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPUR 4D RABU 9 APRIL 2014 DENGAN ANGKA 1512 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 450 juta. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda Jangan Lupa Mampir Di blog Ki jaya [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    BalasPadam
  3. apa pulak bomoh ekor menurun kat sini?????

    BalasPadam
  4. PAS? I do not want Malaysia to be like Taliban, Saudi Arabia etc.

    BalasPadam