Isnin, 28 April 2014

agak-agak kenapa lim guan eng buat muka macam tu?

foto-foto ini mengambarkan satu cerita...

1. cerita yang lim guan eng dah rasa janggal dengan bang non
2. kenapa lim kit siang pun pening melantun..
3. adakah kerana bang non terkuntuit? hehe..

mendiang karpal singh pernah berpesan, anuar ibrahim dah bawak banyak masalah dalam negara ini, anuar ibrahim harus bertaubat... hehehe...

anda nilaikan, foto ini ketika majlis memperingati mendiang karpal singh di Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall.



sumber blog mik
kredit to minah jinggo dengan foto ini..

1 ulasan:

  1. aku dr semalam tahan ketawa tgk gaambar ni.....pg ni aku dah tak leh tahan dah.....kahkahkahkahkahakah...muaaahahahahahaha....hahahahahahaha....mmg lawak tak hengat dunia.
    Guan Eng ni bukan sahaja ada lidah biawak, tp ada talent sebagai penghibur maharaja lawak berdasarkan mimik muka yg melampau kelakar......AIpun tak tahan nak ketawa dibuatnya....kahkahkahkahkahkah

    BalasPadam