Isnin, 7 April 2014

akhirnya si bedul ini dah diberkas!!

kalau betullah dia tentera rba melayu, anggaplah dia ni bodoh mengalahkan jebon, berani mati le kononnya, rba cina guna fake acc, dia guna personal acc nak serang kerajaan, hurm.. nak jadi hero kot? ini supaya disanjung oleh golongan dungu yang dahagakan insan yang boleh melakukan perkara hilang akal dan tak beradab, dei buduh, nak berpolitik pun agak-agak lah ye, jangan ingat negara ini tiada undang-undang, jangan anggap peguam mata duitan ramai di pakatan rakyat tu anda boleh buat sesuka hati kamu je.

dalam kita tak suka, atau nak mengkritik ada batasnya, jangan melampaui batas, setakat carut ke, maki ke, itu dah terbiasa, ini sampai ke tahap level tersangatlah ektrimis, siapa tak marah kan.

tahniah buat pdrm yang segera mengambil tindakan, cuma nak tanya bagaimana pulak ahli politik seperti tian chua yang terang-terang mengugut untuk menjatuhkan kerajaan dalam masa 5 bulan, itu ugutan keras tu, mungkin ada agenda tersirat ke apa, dia sampai sekarang bebas, dan semakin radikal dalam memberi kenyataan.


Emak Saifullah terkejut apabila didatangi pihak polis dan memberitahu anaknya, Syed Saifullah pergi makan dengan ayahnya di luar. Emaknya menelefon anak dan suaminya suruh balik. 20 minit kemudian Syed Saifullah datang dengan wajah ketakutan.

1. Kamera komputer tanpa jenama warna ungu/jernih
2. Set speker jenama vinnfier warna hitam
3. Empat kabel komputer warna hitan
4. Penyambung soket warna putih
5. Multicard reader janama sbhc support warna kuning/putih
6. Thumb drive jenama kongston warna hitam
7. Mesin cetak jenama canon warna hitam
8. Kabel internet warna putih
9. Satu Handphone jenama Sony X Peria
10. Moniter komputer jenama Acer warna hitam
11. CPU jenama power logic warna hitam
12. Key board jenama power logic warna hitam
13. Tetikus jenama power logic warna hitam
14. Broadband jenama p1 warna putih/hijau
15. Thumb drive tp-link warna putih/hitam
16. Broadband jenama celcom

sumber my massa

ps: teknik rba cukup radikal dalam membuat posting di alam cyber, mungkin dia terlatih? mungkin juga sebab ramai dikalangan geng dungu ini dalam memberi posting tersangatlah brutal!

1 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam