Khamis, 17 April 2014

BILA KARPAL SINGH DAH TIADA DI MUKA BUMI!

kenderaan yang dinaiki karpal singh selepas kemalangan

selamat ke alam lain wahai karpal singh, bak kata orang hidup ini mesti ada penghujungnya, jadi mungkin ini masa untuk karpal singh, di negeri perak, pada ketika dulu mendiang pernah terbiadab dengan sultan perak, malah terbiadab dengan umat Islam dengan mengatakan langkah mayat dia dulu kalau nak wujudkan negara Islam dan undang-undang hudud.

tetapi dalam kebiadaban dia itu, ada juga kebaikan yang dia dah buat, dia juga yang membongkarkan siapa dia anuar ibrahim dekat tun mahathir.

jadi meh kita tengok pelbagai komen yang hilang akal dari pengikut harbi pakatan... choii






ps: stament nak salahkan umno memang dah dijangka pun, standard, apa saja berlaku semua salahkan umno, kerajaan.. ceh!!

8 ulasan:

  1. Allah dah kata orang kafir, neraka lah tempatnya... diaorg semua ni tak tau agama ke?

    BalasPadam
  2. bodoh punya org,karpal tu kafir lah bodoh..

    BalasPadam
  3. Dieorg tu dr genu dan spesis yg sama. Esok longgok kumpul kat tmpt yg sama.

    BalasPadam
  4. Maka bergembiralah syaitan dan penghuni neraka seterusnya kerana yang mereka tunggu telah pun sampai.Selamatlah menjadi ahli neraka wahai karpal singh!

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah..... Allah dah makbulkan doa org mukmin di Malaysia yang mempertahankan kesucian Islam...

    BalasPadam
  6. Puak PR mmg bangang belaka. Bebal sampai ke sudah. Statement org cetek akal. Otak besar biji saga kot :)

    BalasPadam
  7. orang yang sedekah fatihah kat kafir ni.. walhal dah tahu orang tu kafir laknat.. penentang no 1 hudud...memang sah jahil dan bodoh. kaki mengampu! tunjuk ego yang dorang ni pejuang sejati... betul2 menjatuhkan maruah diri sendiri dan menyerlahkan bodohan.. kebanggangan tahap cipan...kah3.

    BalasPadam