Isnin, 28 April 2014

JOM KITA TENGOK BETAPA TELUSNYA CARA PENGUNDIAN PKR!!

SEBELUM TU

ANDA TAKKAN DAH LUPA, KEPARAT-KEPARAT INI, SELEPAS KEPUTUSAN PRU13 YANG LEPAS, BUKAN MAIN MENGANJING, BUKAN MAIN IBARAT SINGA MARAH, IBARAT BABI MENYONDOL, SEMUA KERANA PAKATAN RAKYAT GAGAL MENAWAN PUTRAJAYA.

jadi idea ketua penipu si brengset al liwati suntuti juburi anuar ibrahim mengajak rakyat malaysia yang pada mulanya percaya bulat-bulat kata dia, tuduhan kata SPR menipu, SPR tidak adil, malah tuduhan berat mengatakan SPR tidak menjalankan tugas dengan betul, menjadi titik tolak keseronokan kebanyakan bebalisme pentotok pakatan rakyat, TAGLINE "BLACKOUT" menjadi siulan, wahh.. ramai bukan main malaun dok tukar profile picture di facebook, twitter, whatsapp dan lain-lain dengan gambar hitam atau blackout.

mereka yakin SPR melakukan penipuan dengan percaya bulat-bulat kata si aljuburi al suntuti, malah tuduhan kata 40,000 bangla yang paling gempak lah..

 bukan main mangkuk-mangkuk ni dok sesedap ikut terjun lombong

bak kata abng polis- "ikut kan hati aku nak pijak je budak-budak tak habis belajar ni" hidup menyusahkan orang, menyusahkan mak bapak,

bila mereka diajak berkumpul gah gila, kata ramai hadir, ye lah yang hadir pun kena kencing, kencing yang hancing.. baguslah.. 

 sampai awek cute miut boleh terpengaruh, walau teranag-terang memang sah kena tipu dengan pr ni

eksyen beb, kata mereka, ya kami sepatutnya menang pru13 yang lepas, sebab bila kumpul kat stadium kami dapat penuhkannya dengan penyokong kami, untung pemimpin kami dapat kutip derma $$$

kesudahannya..

BALCKOUT KEMANA
BANGLA 40K KEMANA
BUKTI SPR MENIPU PUN TAK DA...

AKU CAKAP SATU JE... MENCIBEI, SEKO-SEKO PENGIKUT YANG TAK SEDAR-SEDAR SIAPA SI BRENGSET BANG NON, MEREKA DAH KENA TIPU HIDUP-HIDUP. TAK SEDAR-SEDAR LAGI? MADAFAKA...

jadinya bila mereka menuduh SPR menipu? tak telus? tak jujur? dan macam-macam tuduhan bodoh mereka lemparkan, sekarang ambik ubat, terang-terang siapa menipu siapa? kah kah kah..

pemilihan pkr 2014 ini adalah bibit dan babak paling memalukan pkr, memalukan anuar ibrahim sendiri, yang buat dajjal anak didik dia juga, kah kah, nahai.. tuduh orang menipu.. dah-dah dia bapak segala penipu, lagi nak jilat? tapi tulah.. tak pasti nak sedarkan pentaksub melampau mereka ni macamana..

kawan aku ada cakap, mereka ni dah macam kena virus, virus perosak otak, kalau tak diubati, sampai ke tualah jadi sengalnya.. hok kita dia nampak haram, hok dia halal belako.. tu lah pesennya.. mampuih..

JADI ANDA NILAIKAN, HINDARILAH DIRI DARI DIPERBODOHKAN INSAN YANG NAK SANGAT JADI PM TAK JADI TU.. KEH KEH..

JOM KITA TENGOK GAMBAR KAT BAWAH NI, SIAPA SEBENARNYA PENGUNDI HANTU? WHAT A FISH





patutlah lim guan eng dok usyar bang non lain macam kat bawah ni.. kah kah kah kah

lu punya parti aa banyak hansap..

sumber : klik sini

ps: mengata orang dia yang lebih, tapi dia sendiri lagi terlebih-lebih, hambek.. kah kah kah, cai jilat-jilat..

8 ulasan:

  1. Ketinggian ilmu bang non, terang terang nipu pun maseh ramai yg pecaya.

    BalasPadam
  2. pengikut2 depa sebenar nye dah kena nasi kangkang..tu pasal dah xbole terime kenyataan..hati diawang dh hitam..Allah tak beri hidayah dah...tu sebab depa ikut membabituli...

    BalasPadam
  3. ni belum jadi kerajaan lagi. Orang yg banyak banyak menipu & cakap banyak pasal rasuah, orang itulah sebenarnya kaki penipu & rasuah...

    BalasPadam
  4. penafian macai PR.. ini semua kerja umnobn

    BalasPadam
  5. PKR parti kencing rakyat.... rakyat yg sedia menadah mulot utk mnghirup air kencing ANUwar la ... ketua PEMBANGANG tuh terang2 menipu dan mengencing pon masih dok percaya lagi.... bongoks xbole di ajar lg..

    BalasPadam
  6. Ehhh..ni semua keje UMNO/BN laaa...apa la korang nih....PKR kan parti Kencing Rakyat...mesti bersih dan telus lerr..

    BalasPadam
  7. Madafaka LOL. Ble buat tagline nih bro

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam