Sabtu, 26 April 2014

PAGE FB BLUE WAVE ARMY KEPUNYAAN PENCACAI PR?


setelah pak menteri terbuka lobang yang dia yakin dengan wujudnya "blue wave army", berkoyan-koyan balun, cerca, herdik serta geleng kepala dari geng-geng cytrop bn yang anggap kenyataan pak menteri itu hanyalah memperbodohkan cytrop bn sahaja..

adakah dengan ada tentera elit kita terang-terang kita bagi tau dekat musuh yang kita ada tentera sulit di alam cyber terang-terangan? tu pasallah sampai ke sudah payah beno nak lawan dengan propaganda cytro pr yang kalau kita lihat, tidak ada gempak pun.. sebab mereka tersusun, itu jer.. mereka juga dibayar gaji lumayan..

berkenaan page blue wave army tu, dari awal perasan yang page tu memang saja ambil kesempatan, dah beribu likes dah, masalahnya postingnya memang terarah memfitnah yang ekstrim, jadinya admin dalam page tu pun dah terkantoi dari tentera pr..

posting paling kurang siuman dibuat baru-baru ini melibatkan superimpose wajah wan azizah yang dikatakan sudah meninggal dunia.. harap pihak polis dapat tangkap dalang yang menjadi kepala mengawal selia page fb tersebut..

ps: kalau korang perasan, page-page pakatan ini, dia punya wave macam sial cepat betul tersebar... huh..

1 ulasan:

  1. Benda sial mmg makanan sial, anak syaitan yg tak sabar2 nak rampas tanah air ini. UMNO kena buat baik jgn buat dosa utk berdepan sial2 tu semua

    BalasPadam