Jumaat, 4 April 2014

SAYA DAH TINGGALKAN PKR, ANDA BILA LAGI?

akhirnya, dah makin ramai dah meninggalkan parti anak beranak, jadinya realiti orang yang berakal akan fikir, apa betul ke parti pkr ni?

kalau macai punya pemikiran, ahh.. ini semua drama, dah kena bayar dengan umno bolehlah dia kata macam tu, perjuangan pkr adalah perjuangan hakiki tau tak, power, hebat, telus, sampai siapa yang join nampak ooosemmm gila hidup dia walau dia nampak loser..

ye lah, kalau kau sembang dengan macai, gitulah, aku ulang lah apa kata zul nordin, anuar ibrahim dan sekutunya beruntung kerana mereka mempunyai penyokong yang dungu!! hehe...

jadi anda diluar sana sendiri ada otak kasi fikir!! kepada yang ada sikit-sikit nak insaf tu, baguslah, sesungguhnya kehebatan mempercayai kebenaran dari mempercayai kata anuar ibrahim adalah satu titik tolak paling sempurna... baru kita berakal!!

klik untuk besar

ps: mungkin virus membenci dah ada penawarnya!!

4 ulasan:

  1. Kami pun dah tinggalkan PKR Parlimen Lumut...anda bila lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL 7X PUTARAN BERTURUT TURUT BILA BERMINAT HUB KI JAYA DI NMR (_085-342-064-735) JIKA INGIN MENGUBAH NASIB THA,SK ROO,MX SOBAT

      Padam
  2. Nak hapuskan senag je...
    Suruh je bomoh 1malaysia tampor anuar ibrahim..bila dah mati habis lah pkr...

    BalasPadam
  3. sebenarnya anda dah keluar PKR sebelum PKR ditubuhkan lagi.

    BalasPadam