Jumaat, 4 April 2014

SERIUS SAKIT MENTAL MAMAT NI!! KETERLALUAN BEB!!

aku tak pasti, apakah dia dalam sedar dalam membuat posting gila ini, sanggup memfitnah ds rosmah kerana nak melepaskan kebencian meluap-luap yang melampaui batas,

apakah ini dibanggakan oleh penyokong pr? bangga kerana kedunguan ini? kalaulah rba yang punya kerja, aku rasa apakah tindakan pihak berkuasa, kita diserang bertali arus oleh musuh yang menggunakan taktik kotor ini, kita diam? membisu? anggap ia biasa, aku nak pihak berkaitan buat sesuatu sebelum amarah dah meluap-luap, komunis bastard!!


ps: penghinaan begini mereka puja, memang biadab tahap melampau bai, nak diamkan aje?

11 ulasan:

  1. DIA NI (KALAU MULIMLAH) WAJIB MINTA MAAF KEPADA DATO NAJIB / ROSMAH. KALAU TIDAK.....JAWAPLAH DIAKHIRAT....

    BalasPadam
    Balasan
    1. JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL 7X PUTARAN BERTURUT TURUT BILA BERMINAT HUB KI JAYA DI NMR (_085-342-064-735) JIKA INGIN MENGUBAH NASIB THA,SK ROO,MX SOBAT

      Padam
  2. moga-moga ianya menjadi terbalik......biar simamat ini hancur digilis lori menjadi seperti yang difitnahkan kepada datin Rosmah.

    BalasPadam
  3. Jika ikut nisab Syed....(bukan Syed celup...) mereka ini keturunan............(mulia tau) Kalau beginilah otak dan akhlak dia, boleh merosakkan "keturunan" Syed.......bawak beristighifar banyak...banyak. Mungkin beliau / bahalol ni memuliakan keturunan LIM /SINGH dan yang seangkatan dengan mereka. ANJING pun tak berperangai macam syed sekor ni....

    BalasPadam
  4. KETURUNAN BAIK DAN BERAKHLAK MULIA tiadak berperangai macam ANIJING / KHINZIR. Kominis / Yahudi / Orang tidak bertuhan (athies) pun tak berperangai seburuk ini. Thuuuuuui Khaaaaaaak.

    BalasPadam
  5. Anggaplah mamat syed ni seorang yang mempunyai otak yg kurang sempurna dan bodoh sombong. Apapun pihak berkuasa harus ambil tindakan sbb dah melampau pihak2 seangkatan mamat syed sengal ni buat onar. Tak pernah ada tindakan tu sbb menjadi2 benda ni

    BalasPadam
  6. Tu lah syed.
    Sapa suruh kau usik rosmah.
    Kan dah kena dah.
    Najib/rosmah kau jangan jentik.
    Kalau kau jentik ini lah padah dia.

    BalasPadam
  7. Aku rasa batu api ni pun sepupu syed jugak kot...lain macam je
    Ayat nye


    BalasPadam
  8. Assalamualaikum dan salam sejahtera. Mohon blog tuan support portal berita mahasiswa yang baru belajar ini .. mohon link ke universitynewscapital.com

    BalasPadam
  9. Cepat betul KENA CEKUP kalau melibatkan DSR....bukan apa, cuma PELIK b AJAIB bila si KAPIR/Munafik yg hina Islam SERONOK terlonjak2 tanpa tindakan....salute cara "mereka" beroperasi......MAAFkan je la manusia tu, DSRpun dah maafkan dia kan kan....jgn marah, aku TAK SOKONGpun tindakan manusia ni...nak panggil Syed kebendanya, kalau perangai gitu....:)

    BalasPadam
  10. sabuah hadthis drpd.Nabi SAW yang berbunyi"sesaorang yang keluar dari sembayang tetapi maseh melakukan kemungkaran (fitnah),maka orang ini belum sembayang lagi".bagi umat islam renungkanlah apa yang diucapkan Rasul saw ini. takutlah kita kepada maha pencipta.kemungkinan orang yang kita fitnah itu lagi sihat dan kita yang mereka-reka fitnah itu bertambah penderitaan dalam hidup ini.boleh dikatakan bertapok-tapok bala yang timpa.senang cakap sakit jiwa.

    BalasPadam