Selasa, 27 Mei 2014

BONEKA DAP MENIPU STATUS IBUNYA DENGAN PERKASA!!

sebelum ini minah ni menafikan yang mak dia tiada kaitan pun dengan perkasa, setelah dibongkar gambar bukti yang maknya itu ada adalah ahli perkasa, barulah dia buka mulut, tapi ni lah best jadi pembangkang, apa saja cara nak tipu tak menjadi masalah, anggapan cacai kalau tipu pun tak besar mana pun, tapi kalaulah pemimpin bn menipu, kau tengoklah nanti penyokong cacai pr buat apa, mau terguling dijalanraya.. hehe..

APA ORANG CINA TAK RASA TERTIPU KER DENGAN DYNA?



bila terbongkar hal begini, tak terfikirkan dap yang dyana ini boleh dipercayai? atau dia hanya gunakan kecantikan dia untuk agenda tertentu? uish mana tau beb, ni aku nak cerita pasal unit perisikan tentera russia masa perang dingin dulu ni, mereka gunakan penyusup dan penyamar dari kalangan gadis-gadis yang cantik untuk memantau kekuatan tentera dan kelengkapan perang amerika time tu!! gadis russia tak payah cerita lah dia punya cantik!!

hehe amacam dap? amacam orang cina kiasu ultra chuvanis?

3 ulasan:

  1. nak jadi mak yb, what everlah....

    BalasPadam
  2. iklan Mempercayai Apa sje Cakap Anwar Ibrahim (M A C A I) fans club:

    “i support all effort to protect of the security of Isreal” (the wall street journal dan the jurusalem post, jan 26, 2012)

    "Saya orang Islam. Jesus bermaksud Isa. Saya tak kata Isa sahaja, saya kata Isa alaihissalam. Ada yang bertanya saya doakan untuk Jesus, saya kata ya, untuk Nabi Isa," (March 3, 2014, Surau Al-Muqaddis, Kajang)

    mari sokong dyana DAP dgn slogan
    “Islam Nation?? over my dead body!”

    mari ahli Pas meyokong dyana dgn slogan
    "hudud tangguh demi laluan calon DAP (over my dead body)"

    ahli PKR mari meyokong dyana dgn slogan
    "kebebasan beragama utk muslim"

    BalasPadam
  3. Malangnya, ibu si BETINAJALANG DAPBANGKAI ni masih dlm. UMNO – dan oleh kerana si Ibu BETINA ni pun menyokong anaknya BERKEMPEN kat awam, utk. DAPBANGKAI (bukan secara peribadi), maka ini amat bahaya utk. UMNO! Bahkan aku syak si BETINA dua ekoq ni masuk PERKASA pun, utk. MENGINTIP bagi pihak DAPBANGKAI-CELAKA!

    Sebenaqnya, makin ramai si ekoq-ekoq PENYAMAQ, yg. ditaja puak KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS, dan ejen-ejen mereka dari si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM MENYAMAQ masuk Islam atau guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH lagi) – untuk termasuk berkahwin dgn. pemimipin/usahawan Islam/Melayu yg. penting; dan terus menyonsangkan mereka terutamanya jadi puak liberal Islam/Melayu - yg. ramai dah hidup mcm. omputih! PENYAMAQ ini juga telah menyelinap masuk NGO-NGO Islam/Melayu dgn. mulanya berpura menyokong sepenuhnya, tetapi lepas tu akan cuba tukar haluan NGO tersebut, serta juga utk. MENGINTIP, termasuk keahlian dan maklumat sulit peribadi pemimpin/ahli-ahli NGO-NGO serta aktiviti tersebut! Maka NGO-NGO Islam/Melayu mesti mepastikan hanya peringkat tertinggi, dan dr. yg. betul-betul pejuang Islam/Melayu TULEN; yg. boleh melihat maklumat sulit ahli/ pemimpin dan sebarang aktiviti kritikal; atau kelemahan yg. boleh dimanipulasi MUSUH ISLAM/Melayu.

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam