Jumaat, 2 Mei 2014

DAH TERGULINGKAH KERAJAAN NAJIB HARI INI?

sebelum ini, gah mereka jual promo, ya, kita turun dataran, gasak sampai tumbang!! bangga geng-geng cacai katanya yang turun mewakili rakyat malaysia yang bertegas menolak GST!! kalau kita tanya sekor-sekor, agak-agak mereka faham ker apa itu GST? mungkin sepatah haram mereka tak tau!!

diperalatkan itu biasalah, dah-dah pas, pas je yang mampu bagi turun segerombolan orang untuk membantu tiap-tiap demonstrasi tu nampak ramai.. kesian pas, diperkudakan sampai dah tak leh nak cakap apa lagi dah!! kesian.. tapi dah mereka suka jadi camtu nak buat camne!!

bang non mesti kagum sebab yang hadir turun pada 1 mei, amat membanggakan dia, media-media pakatan dah jual cerita kartun, ada yang kata 100k, 50k, 20k yang hadir, malah ada yang kata 2juta... kah kah.. kumpul kat erea dataran dah terus anggap 2juta.. kah kah kah.. gila publisiti..

aku punya anggara ialah, 450juta yang hadir... keh keh... amacam ramai tak, gila kau, kerana perhimpunan itu, jalan jem sampai myanmar.. kah kah kah...

kan 450juta tu, siapa tak nampak dia hensem!!

ps: malas nak ulas panjang pasal perhimpunan siang 1 mei tu, kesian kat bangsa aku je, dipergunakan oleh pemimpin al liwati al suntuti tu, sedangkan dia pun sokong GST kalau dia jadi pemerintah, tak ke bhagal namanya tu, lagi satu katanya unit amal pas dan samm bergasak, siap ada berdarah, kah kah kah.. mungkin nak bergasak dengan polis tak dapat, jadinya mereka bergasak sama sendiri... ades..

5 ulasan:

  1. air LOMBONG satu.. ais kasi kurang ye2 Mei 2014 8:19 PG

    aku percaya... aku percaya.. sampai atas bumbung bangunan sultan abd samad, dalam sungai, atas pokok, setan-setan dan jin-jin tu tengah bertenggek join sekali perhimpunan Gasak Sambil Tonggeng...... kah kah kah kah kah kah kah

    BalasPadam
  2. Siap "nampak" yang tengah menyelam lagi...berakit ...berdayung sampan ala mak inang.....tengah panjat pokok sambil juntai kaki.....alah hai kesian bangsaku... ni dah bukan kategori kuda tunggangan nih...tahap vavi tunggangan.

    Agak-agaknya kalau pemimpin poojaan suruh terjun sungai kelang...mau ramai sanggup buat gitu ye......apa boleh buat ...kesian.

    Lantak kau lah labu...nak lompat ke apa baik aku siapkan tangki air rumah aku...kot-kot selangor buat catuan 5 hari pulak...baru lah terasa bahagia ...berbunga-bunga hidung......kebajikan tahi kucing

    BalasPadam
  3. Bodoh....pembangkang memang memperbododohkan rakyat yg bodoh...

    kenapa aku kata bodoh, sebab yg suruh berdemo tu pun sokong GST...
    Lepas tu dia suruh org bodoh utk berdemo...

    Nak tahu siapa yg bodoh tu???? penyokong dan ahli PAS la...
    PKR pun bodoh jugak...DAP cerdik sikit ajer..tapi bodoh jugak

    Tak apalah, kalau dah bodoh semua!!!!

    BalasPadam
  4. Aku tengok muka2 pendemo semuanya muka2 tak ada masa depan...ala2 muka indon yg lahir d malaysia..muka yg tak pernah belajar tata rakyat...muka pekerja pasar borong dn muka pecah rumah.. Apalah ygboleh d harapkan sgt muka muka malaun ni pd negara?

    BalasPadam
  5. Lagi satu jangan lupa MUKA TEMBOK....tak kesah la apa bagai pun jadi pada pemimpin PR....pengikut tetap angguk-angguk geleng geleng....pusing pusing....Dush! kat punggung...terus masuk lokap....duduk diam-diam situ....suka sangat jadi ungka kalau terlepas ye

    BalasPadam