Sabtu, 24 Mei 2014

ERM NAMPAKNYA NAK MENANG PUNYA PASAL, TIPU PUN TIPU LAH!!

yang ni pun menipu, adeh

si boneka lim kit siang ni, sama je dengan pemimpin haprak dap yang lain, kalau tak tipu bukan dap lah, dia ni hanya jadi cik boneka, hangguk-hangguk geleng-geleng!! dia usik uitm, dia kata dia bakal jadi penyelamat melayu melalui dap, konon boleh buat kerja,

ni terbongkar pulak yang dia tidak bercakap benar tentang sijil peguam yang dia miliki, menipu lagi, podah.. haha, nak tipu orang melayu kata dia pejuang untuk melayu melalui dap, orang melayu rasanya bukan semua boleh terpengaruh, dah ni menipu pula isu sijil peguam, wah wah. apa orang cina tak leh nak fikir ke kalau dia jadi yb kat sana nanti, apa dia boleh buat? tipu? hurm, harap orang teluk intan kasi buka mata luas-luas!



ps: selalunya pesen boneka komunis ginilah, baik punya kejung menipu orang, ceh.. bloody hell

#JomPilihMah
#DapCelaka

3 ulasan:

  1. DAP menipu tak boleh, TAPI PAS menipu hari2 ko buat donno je?

    BalasPadam
  2. Kalau nak faham, PAS menipu hari2 tu seumpama org2 Islam lain berzikir mengAgungkan Allah swt, agaknya begitulah pada pemikiran org2 PAS.

    BalasPadam
  3. Dgn keadaan calun DAP, Dyana yg nampaknya tidak boleh menang dlm PRK di Teluk Intan sebab orang Melayu Teluk Intan tidak akan menyokong DAP yg menolak Hudud. Orang Cina Teluk Intan yg lebih bijak dpd orang Cina di Penang akan menyokong Mah kerana beliau adalah orang tempatan dan sangat faham akan keperluan Teluk Intan. Lagi pun Mah akan diberi jawatan Menteri yg sudah tentu akan dapat menolong kaum Cina di Teluk Intan. Lihat saja apa Lim Kit Siang boleh buat utk orang Cina di Gelang Patah? Mematahkan gelang bolehlah. Kawasan terbiar.
    Cuma orang India di Teluk Intan yg perlukan perhatian DAP utk mendapatkan sokongan mereka dlm PRK ini. Spt yg kita semua maklum, DAP adalah sangat terkenal sebagai sebuah parti yg suka “melempar batu dan menyorok tangan”. Oleh itu RSN Rayer, seorang ADUN India dari DAP telah ditugaskan utk “mencelaka” UMNO supaya orang Melayu akan bertindak spt yg dijangkakan oleh DAP. DAP mahu menaikkan kemarahan orang India yg akan terasa marah apabila Rayer dikutuk oleh UMNO. Dgn itu, orang India akan diharapkan utk mengundi DAP. Tetapi orang India di Teluk Intan tidaklah bodoh spt yg disangkakan oleh DAP. Macam mana orang India boleh lupa kes Kg Buah Pala? Macam mana orang India boleh lupa apabila rata2 ahli DAP yg terdiri dari kaum India telah dinafikan hak utk mengundi di Pemilihan Parti DAP? Orang Melayu mungkin mudah lupa! Tetapi orang India tidak mudah lupa.
    Kerana DAP dah banyak kali mengulangi trick ini, maka rakyat yg bijak sudah Nampak muslihat DAP. Nampaknya niat jahat DAP tidak akan menjadi kali ini. Sorrylah Guan Eng.

    BalasPadam