Rabu, 14 Mei 2014

INI SEMUA DRAMA JE, DRAMA DARI DAP!!

dap dah memulakan kempen untuk prk bukit gelugur, anak mendiang karpal..ramkarpal singh dan beberapa pemimpin pakatan mendapat sambutan hambar dari kawasan orang melayu, dikatakan hanya sekitar 100 orang sahaja yang hadir.


lokasi di flat kampung melayu, bukit gelugor, pulau pinang

hurm.. di prk kajang yang lepas, yang aku faham situasinya macam gini le juga, ceramah mereka buat hambar, nampak choi.. tapi bila time undi diaorang menang dengan majoriti mudah, dah memang tau dah, ini drama, orang kawasan mereka tu kalaulah kita cerita apa saja berkenaan dengan dap, walau terang-terang buruk, hancus, kaki buli, ahh macam-macam lah, mereka tetap dengan pendirian dap adalah ratu dihati mereka... dah-dah orang cina, takkan sama sekali meninggalkan sokongan terhadap dap...

KENA INGAT, ORANG CINA MEMANG ANGGAP DAP LAH PENYELAMAT BANGSA MEREKA, SEBAB JAWATAN PERDANA MENTERI TETAP AKAN MEREKA PERJUANGKAN DARI KALANGAN ORANG CINA

ORANG MELAYU PULA MASIH DIBUAI MIMPI... SENTIASA MEMBIARKAN DENDAM KESUMAT MERANTAI DIRI, HILANG KUASA BIARKAN, NASIB BANGSA DIANIAYA BIARKAN, JANJI LUNAS DENDAM ITU DAPAT DILAKSANAKAN!!

ps: mungkin benar kata pujangga, tidak kena lagi memang kesedaran itu tidak akan hadir, cuma betul-betul tergadai? apa nak dikata lagi?

1 ulasan:

  1. BETUL..SELAGI TAK KENE BATANG HIDUNG..SELAGI TU LA TAK SEDAR...

    nak tgu PRU14 PR pegang kot..br nak tahu tinggi rendah langit...

    -SMH-

    BalasPadam