Sabtu, 24 Mei 2014

kome berkempen dekat tempat babi darling?

mengkome nak undi pun sampai tahap macam tu sekali ye wahai boneka lim kit siang! ape mengkome dah tak kisah, atau mengkome dah kena lumbu pendek dicucuk hidung?

ahh persetankan, kerana undi, semua ini kerana undi, udah kena mandrem kot mana thah, dok jadi boneka chuvanis, gila.


tapi dulu pas pun buat macam ni, tapi lah, kalaulah yang buat ni orang umno, agak-agak apa akan jadi? berbakul hinaan beb, ada sampai jadi sewel mencaci kerana ikut hukum mana boleh orang Islam ke tempat jualan babi macam tu, kot dia punya tuduhanlah, kalau yang datang tu orang umno, tapi apa nak buat.. semua orang pr yang buat, halal blake!!


ps: buat orang teluk intan, kome jangan pikior kalau cantik je modal nyer, apa dia boleh berkhidmat untuk rakyat? cuba kome pikior guna akal yang waras ye, turun ngundi yeop!!

#JomPilihMah
#DapCilaka

1 ulasan:

  1. Kenali seseorg dr rakan rakannya.

    BalasPadam