Rabu, 21 Mei 2014

MELAYU MEMANG MUDAH DITIPU!!! FAKTA YANG SEMUA ORANG TAK BOLEH NAFIKAN

AL KISAH..

SEBELUM INI, BUKAN MAIN PAS MENJAJA, UMNO MENOLAK HUDUD, JATUH KAFIR KERANA UMNO BERSEKONGKOL MENGGUNAKAN UNDANG-UNDANG PENJAJAH..

TOHMAHAN MEREKA KERAP DIGUNAKAN DICERAMAH PAS, MARKAS-MARKAS PAS, MALAH PADA ANAK-ANAK KECIL DIAJAR MEMBENCI UMNO DISEBABKAN UMNO SAH JATUH KAFIR DAN MEMANG WAJIB DITENTANG.

PUAK-PUAK PAS INI, KALAU JENIS YANG FANATIK, HABIS SEMUA MEREKA CACI MAKI.. SAMPAI BOLEH GADUH ADIK BERADIK, SAUDARA, JIRAN, BERMASAM MUKA KERANA JENIS DAN CARA POLITIK BHAGAL INI.


prk teluk intan membuka satu paradigma untuk pas memang sah menjadi alat untuk dap kerana kuasa, biarlah. jadi kot mana sekalipun, umno kita kena tumbangkan, itu cara pas.

dap membuat satu taktikal, menggunakan calon melayu yang konon cun, untuk menarik pengundi melayu, malah cara begini dapat membuktikan dap bukan parti rasis, totok pas bergelak sakan, terlalu gembira kerana cara macam nilah kita dapat meruntuhkan umno..

tetapi mereka juga sedar, mereka terpaksa menjadi pelacur politik kerana terang-terang calon dap diteluk intan ini menolak hudud, malah dia hanyalah boneka dap untuk merencanakan strategis merosakkan kuasa melayu secara total.

mamat ini adalah kepala liberal dalam pas

semuanya jadi lain kerana rakan sekutu kata "no to hudud", maka pemimpin mereka terpaksa menarik hand brake!! kesian dengan pas, gadai apa patut demi sekelumit kuasa dari kafir.. kesian.. kesian.. 

masalahnya nak menyedarkan kepada orang melayu bukan perkara senang, tun mahathir ada mengatakan, yang orang melayu memang mudah ditipu, jadinya tak dapat disangkalkan lagi dap telah berjaya menggunakan protokol freemason, nak menjahanamkan sesuatu bangsa, musnahkannya dari dalam.. halus kan cara dap?

ye lah, semalam kata lain, hari ni kata lain, macam spenda stopa,. puih

pesan ini untuk orang melayu, anda memang suka ditipu? atau memang anda ada akal untuk berfikir? jangan kerana emosi anda membantu kafir menghancurkan kuasa melayu Islam, nak harap pas, tonggeng buntut la, tiada makna, belum dapat kuasa mutlak dah dijual kati habis hal agama dan bangsa, ini pula dapat berkuasa di pusat, mampuih beb!


umat Islam boleh menilai, apa lagi akan tinggal sekiranya dap menjadi dominan dan berkuasa di pusat suatu hari nanti, jangan anda pergi tanya soalan ini dekat totok pas, sah jawapannya, "wei dap tu lagi bagus dari umno lah, dap penyelamat ummah" 

untuk penduduk teluk intan, anda nak yang berhormat tu ikhlas buat kerja ke, atau jenis pandai cakap sahaja? anda nilai dan pilihlah dengan akal yang waras!!

ps: orang tua-tua dulu ada berpesan, "jangan kerana marahkan nyamuk habis kelambu dibakar"

3 ulasan:

  1. Ini siapa TIPU siapa ni? DAP tipu PAS ke? Atau PAS tipu DAP? Dalam pribahasa Cina berkata " Kong Ka Likong", atau dalam kata2 pribahasa pasar Inggeris
    " You scratch my back, I scratch your back Lah" tu.
    Habis prinsip perjuangan politik yang di laungkan olih PAS selama ini. Sedarlah wahai pengikut2 PAS....keluarlah kamu dari parti yang telah mempermainkan kamu selama ini. Jangan bersekongkol dengan khafir harbi tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sukar untuk mengubah mentaliti ahlul tolol bahalol PAS totok terutamanya yg tinggal di luar bandar & kampung hulu sana kerana telah di pahat dlm kepala otak mereka siang dan malam oleh lebai lebai mangkok bertingkek PAS yg kuat seks dan kuat melahap duit derma tong milo di surau surau dan masjid iaitu UMNO adalah parti kafir yg menolak hudud....dan di percayai ALLAH juga telah membutakan mata hati mereka untuk menerima kebenaran siapa yg lebih membela Islam selama ini....PAS atau UMNO....?????

      Padam
  2. Hudud telah menyebabkan ketegangan tercetus antara DAP-PKR dengan PAS. DAP sudah berulang-ulang kali menghalau PAS keluar dari Pakatan Rakyat. Lim Guan Eng telah melabelkan Tuan Guru Presiden sebagai seorang manusia pembohong. Manakala Anwar Ibrahim yang cuba bermain jalan selamat, mengatakan hudud tidak boleh dilaksanakan di negara ini kerana masyarakat majmuk dan perlu dihapuskan rasuah terlebih dahulu.

    Golongan pro-DAP dan Anwar Ibrahim di dalam PAS begitu takut sekiranya hubungan dan keberadaan PAS di dalam Pakatan Rakyat, terputus ekoran isu hudud. Mereka telah menyiapkan alasan-alasan standard yang seringkali diberikan oleh Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng apabila berada dalam keadaan tersepit iaitu menyalahkan UBN. Justeru, tidak menghairankan apabila hudud dikatakan perangkap UBN dan PAS diperingatkan agar tidak meneruskan agenda hudud kerana dibimbangi masuk perangkap UBN.

    Apabila kenyataan media diedarkan oleh PAS semalam yang memaklumkan usul tersebut ditangguhkan terlebih dahulu, golongan penyembah Anwar Ibrahim dan Lim Guan Eng di dalam PAS menarik nafas lega kerana sumber kewangan mereka dari PKR dan DAP belum terputus.

    Yang pasti, Tuan Guru Presiden akan dikerahkan ke penamaan calon Parlimen Bukit Gelugor untuk menunjukkan kepada seluruh dunia bahawa PAS sudah tersungkur di bawah telapak kaki Lim Guan Eng, Lim Kit Siang dan wakil Anwar Ibrahim, Wan Azizah Wan Ismail.

    Sila klik : http://santauberapi.blogspot.com

    BalasPadam