Sabtu, 3 Mei 2014

MISTERI GST YANG DIJAWAB OLEH ANUAR IBRAHIM!!

mana tak misteri.. mereka berkumpul pada 1 mei yang lepas, menunjukkan prostes tentang GST, sampai anak kecil pun dipergunakan supaya GST ini ditolak...

tetapi, apakah mereka-mereka atau senang cerita macai jibrauk tu sedar, yang ketua temberang mereka tu pun terang-terang dan mengaku menyokong GST.. huk aloh hai.. aku tak faham lah, kenapalah otak-otak macai pr tak berhubung dengan otak secara baik? huh...

MISTERI NI WOI!!


lagi misteri bilamana bangsa lain mengakui GST ini sangat baik untuk kebangkitan ekonomi bangsa melayu/bumiputra secara khususnya... WOII macai melayu pr yang sengal.. apakah otak kamu tak berhubung dengan baik?

atau kamu ibarat.. ketua suruh kamu terjun lombong, kamu terjun, ketua suruh kamu makan taik, kamu makan... WOII sedarlah.. jangan diperbodohkan lah.. eh siallah!!



ps: kesian betul dengan bangsaku, mudahnya diperkotak katikkan oleh manusia yang hanya nak selamatkan diri dia je.. sampai bilalah bangsaku ini nak sedar?

4 ulasan:

  1. adoiiiiiiiiii.. sakitnya komentar cina (klu btl cina lah) tu bagi...
    hari tu kan dh kata... belajar dan ambil tau betul2 tntang GST...
    kita dah kata pun GST banyak kebaikkannya... awat hangpa ni KETEGAK sgt..
    malu.. malu.. malu........

    BalasPadam
  2. `halen yap kan da kate segelintir melayu nie kan buta matematik..da bodoh di bodaoh kan lagi dgn pemimpin nye.. lagi tambah bertingkat2..

    BalasPadam
  3. Diorg tu smua bodo kuasa dua, bodo bganda, kat singapore ngan australia pn ada GST, klu korang shoping kat sana ada kluar amaun GST dlm bil, rakyat diorag x bising pn, xde la nk tunjuk prasaan bodo kat tgh jalan.
    Wa rasa yg mnentang GST ni adalah dari bangsa yg kuat bniaga kat malaysia ni, diorag takot jumlah sbenar income diorag akan dketahui kerajaan sbab dgn GST kerajaan bole tau jumlah barangan yg dijual dgn tepat.
    Yg jadi kaldai ialah owang2 melayu trutama melayu ijau bulan purnama yg xtau apa pn pasal bisnes.

    BalasPadam
  4. Terima kasih banyak Aky Ternyata Angka jitu hasil Ritual KI JAYA Yang saya minta ternyata Tembus SINGAPUR 4D MINGGU 4 MEI 2014 DENGAN ANGKA 9790 Puji TUHAN SAYA mendapatkan kemenangan 500 JUTA. Sampai-sampai saya mengeluarkan Air mata, SAYA sangat terharu, bahagia dan bersyukur kpd TUHAN Yang Maha Esa. Skrng SAYA sudah memiliki modal untk buka usaha sendiri dan sdh membeli Rumah dan yg paling utama SAYA tdk Terlilit Utang lagi sewaktu SAYA menjadi pegawai pabrik. Jgn pikirkan lagi, langsung hub "KI JAYA" Di (((085-321-606-847_))) Terimakasih banyak Aky Semoga TUHAN membalas kebaikan Anda Jangan Lupa baca blog Ki jaya [⌣»̶•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌☀̤̈>>KLIK*DISINI<<☀̤̣̈̇•̵̭̌✽̤̈•̵̭̌«̶⌣]

    BalasPadam